  • 1. Data: 2011-05-14 12:34:01
    Temat: Intrygujące praktyki w Getinie
    Od: g...@o...pl

    Ostatnio byłem świadkiem takiej sytuacji: koleżanka zamierza założyć parę lokat
    majowych 5,7% 2M w Getinie, przelewa wczesniej środki i idziemy do placówki. W
    placówce pracownica mówi, że na założenie lokaty musi mieć zgodę kogoś wyżej
    postawionego (placówka jest franczyzowa) i wysyła zapytanie. Czekamy na
    odpowiedź pół godziny, odpowiedź nie przychodzi, jest piątek po południu, środki
    zostają na ROR. Czy pracownica może odmówić założenia lokaty? Środki były nowe,
    przyszły z zewnątrz. Straty finansowe klientki przez weekend niewielkie,
    kilkanaście złotych. Czy taką sytuację można reklamować, czy jest to zwykły los
    klienta Getinu?

  • 2. Data: 2011-05-14 12:40:58
    Temat: Re: Intrygujące praktyki w Getinie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > kilkanaście złotych. Czy taką sytuację można reklamować, czy jest to
    > zwykły los
    > klienta Getinu?

    Reklamować można sobie wszystko, ale czy ma to w tym przypadku sens?
    Przecież środki mogły być wypłacone z ror, przelane na weekend na jakiś
    rachunek typu TOP czy coś podobnego. Choć "zgoda na założenie lokaty, która
    nie przychodzi" ma w sobie istotnie sporo elementów komediowych. Niestety
    nie mam pojęcia czy to jakiś wymysł, czy to w Getinie normalne.

  • 3. Data: 2011-05-14 12:45:27
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    w tym "banku" zdarzaja sie rozne rzeczy, niespotykane gdzie indziej
    do moich ulubionych nalezy pewien pracownik, ktory wrzeszczy na klientow,
    gdy sprawa jest sporna

  • 4. Data: 2011-05-14 13:18:58
    Od: g...@o...pl

    > Reklamować można sobie wszystko, ale czy ma to w tym przypadku sens?

    Nie można reklamować odmowy założenia lokaty?

  • 5. Data: 2011-05-14 13:32:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie można reklamować odmowy założenia lokaty?

    Można reklamować. Założyłem, że chcesz argumentować, że za weekend należy
    się oprocentowanie takie jak na tej lokacie, z tego powodu, że środki
    pozostały na ror. I tylko to mi się nie spodobało. Sam fakt czekania na
    jakąś "zgodę na założenie" wydaje mi się kuriozalny.

  • 6. Data: 2011-05-14 13:37:37
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > pozostały na ror. I tylko to mi się nie spodobało. Sam fakt czekania na
    > jakąś "zgodę na założenie" wydaje mi się kuriozalny.

    A czego właściwie mógłbym się domagać w ramach reklamacji? Założenia tej lokaty
    z data piątkową? Przeprosin? ;)

  • 7. Data: 2011-05-14 13:40:04
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    W umowie o tą lokatę 5.7% masz.
    środki w dniu wpłynięcia na rachunek przejściowy
    powodują zawrcie umowy o lokatę.

  • 8. Data: 2011-05-14 13:44:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > A czego właściwie mógłbym się domagać w ramach reklamacji? Założenia tej
    > lokaty
    > z data piątkową? Przeprosin? ;)

    Jak już się czegoś domagać, to nie byle czego. Zadośćuczynienia za stracony
    czas w jakiejś formie. Dożywotniej bezpłatności czegoś na przykład. Odsetek
    w wysokości odsetek ustawowych od kwoty na ror za te dni. Domagać się można,
    tylko warto być świadomym, że tak naprawdę są ograniczone argumenty "za".

    Ale z mojego doświadczenia, warto się domagać jak najwięcej, tylko bez
    histerycznych tekstów w reklamacji, bez rozpaczania nad swoim losem, tylko z
    jajem reklamację napisać. Ja np. kiedyś zażądałem w Getinie zwrotu za
    kolację w knajpie dla dwóch osób (ale nie oddali). Uzasadniłem to tym, że na
    skutek długiego czasu spędzonego w oddziale zgłodniałem, a na skutek
    negatywnych wrażeń z oddziału oraz głodu obawiałem się, że mogę zemdleć i
    stąd konieczna była obecność koleżanki).

  • 9. Data: 2011-05-14 13:45:11
    Od: g...@o...pl

    > W umowie o tą lokatę 5.7% masz.
    > środki w dniu wpłynięcia na rachunek przejściowy
    > powodują zawrcie umowy o lokatę.

    To był ROR, nie przejściowy. Wpływają tam różne środki. Czyli problem jest,
    dlaczego pracownica odmówiła założenia lokaty.

  • 10. Data: 2011-05-14 14:02:31
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > spędzonego w oddziale zgłodniałem, a na skutek negatywnych wrażeń z
    > oddziału oraz głodu obawiałem się, że mogę zemdleć i stąd konieczna była

    takie subtelnosci to dla handlowego zostaw
    w getinie na scianie jednego z oddzialow zauwazylem dyplom dla pracownika,
    za zajecie IV miejsca w konkursie, a teraz uwaga:
    - wewnatrz banku
    - w ramach regionu
    - z ograniczeniem do jakiejs grupy pracownikow
    - w jakims tam zakresie
    wiec albo w regionie pracuje kilkuset pracownikow tej specjalnosci, albo
    tylko trzech
    w innym przypadku nie widze powodu, aby chwalic sie czwartym miejscem