  • 1. Data: 2011-05-15 17:46:11
    Temat: 100ka od Aliora, gdzie link do wniosku z groupona?
    Od: "twoj wladca" <n...@n...pl>

    Witam,

    Pytanie do tych, ktorzy kupili groupona na konto w aliorze.

    W instrukcji jest napisane:
    1. wykup groupon za 5 zł
    2. do 17.05.2011 wypełnij wniosek internetowy o założenie kontaw Alior
    Banku. Razem z grouponem otrzymasz link - skopiuj go do przeglądarki

    Gdzie moge znalezc ten link? :D W moim pdf'ku ktory dostalem po wykupiniu
    groupona jest napisane: "uzyj linku po prawej stronie".
    Lecz nie ma tam zadnego linku. Jedynym linkiem ktory znajduje sie w pdf'ie
    jest http://www.aliorbank.pl

    Zeby bylo ciekawiej w regulaminie jest wyraznie napisane ze trzeba zlozyc
    wniosek linkiem ze stronki groupona

    Uczestnik nabywa prawo do Premii,jesli (...)
    Złoży w okresie od dnia 10.05.2011 do dnia 17.05.2011 wniosek internetowy
    (Wniosek) o Rachunek wraz z Kartą
    płatniczą debetową (Kartą) za pośrednictwem strony internetowej o adresie
    http://www.groupon.pl.
    Wniosek nie będzie zaliczony w Promocji, jeśli Uczestnik złożył inny wniosek
    internetowy o konto osobiste Alior
    Banku z innego źródła w Internecie niż http://www.groupon.pl po dniu
    1.03.2011.

    --
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2011-05-15 22:14:06
    Od: "324spam" <324spam@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Witam, ja także z kolegą naszukałem się tego linku. Nigdzie go nie ma. Jedyna
    możliwość, że jest on w postaci tego kodu QR, który widnieje na voucherze, ale to
    byłaby jawna kpina. Pozostaje do nich zadzwonić. Jak dojdziesz w jakiś sposób do tego
    linku, to napisz tutaj.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2011-05-16 06:51:46
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-05-16 00:14, 324spam pisze:

> [...]
    byłaby jawna kpina. Pozostaje do nich zadzwonić. Jak dojdziesz w jakiś sposób do tego
    link qr rowniez nie otwiera sie, przynajmniej wczoraj

  • 4. Data: 2011-05-16 11:12:40
    Od: "324spam" <324spam@WYTNIJ_TOgmail.com>

    https://aliorbank.pl/retail/extWP200RegisterPP.do?pa
    rtnerID=GROUPON_2
    To jest link. Ogólnie niepotrzebnie wydaliśmy to 5 zł, bo teraz każdy może przez ten
    link się zarejestrować. Dzwoniłem do Gouponu i nie trzeba nigdzie wpisywać żadnego
    kodu zabezpieczającego.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-05-16 20:21:42
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    324spam pisze:
> [...]
    ten link się zarejestrować. Dzwoniłem do Gouponu i nie trzeba nigdzie wpisywać

    Co nie znaczy, że "każdemu" Alior wypłaci stówę. Bo niby po co miałby,
    skoro wg §6 ust. 1 "Uczestnik nabywa prawo do Premii, jeśli (...) Zakupi
    kupon promocyjny na groupon.pl, uprawniający do skorzystania z Promocji"?

  • 6. Data: 2011-05-16 20:31:35
    Od: "twoj wladca" <n...@n...pl>

    tez mysle ze bedzie weryfikacja, natomiast na pytanie gdzie jest link
    (krzyz?:)) dostalem nastepujaca odpowiedz

    Szanowny Panie,

    Bardzo dziękujemy za Pana wiadomość. Uprzejmie informujemy, że dniu
    dzisiejszym zostały wysłane do użytkowników oddzielne wiadomości z wymaganym
    do złożenia wniosku linkiem
    https://aliorbank.pl/retail/extWP200RegisterPP.do?pa
    rtnerID=GROUPON_2
    Przepraszamy za niedogodności.