  • 11. Data: 2011-05-17 03:32:27
    Temat: Re: GetinOnline Lokata wspólna do 7%
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Proszę, tylko nie piszcie, że będzie 7 procent, bo nigdy nie będzie -
    znowu ten marketingowy bełkot. Proszę pisać - max 5.63, bo tyle
    realnie to wyjdzie. Ta lokata nigdy nie będzie obelkowiona, bo max 15
    tys. zł.

    Michał

  • 12. Data: 2011-05-17 07:35:13
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    czy ktoś wie, dopytał się, czy licznik na stronie to:
    a) liczba lokat założonych i opłaconych,
    b) tylko założonych
    c) niezwiązana z rzeczywistością, czysto marketingowa

    jak obstawiacie ilu ją założy i opłaci przed końcem promocji?

  • 13. Data: 2011-05-17 08:03:15
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "m7marek" <m7marek@interia__.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > c) niezwiązana z rzeczywistością, czysto marketingowa
    >
    > jak obstawiacie ilu ją założy i opłaci przed końcem promocji?
    A kto to wie :] Zalozylem i oplacilem 4 minimalne
    oraz 3 "rdzenne" odroczone - ktore zostana oplacone lub nie - w zaleznosci od
    wyniku
    Na patrzenie w oczy panienkom w marmurowym Getinie
    to ja nie mam ani zdrowia ani czasu ;P

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-05-17 11:21:24
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]

    > c) niezwiązana z rzeczywistością, czysto marketingowa
    >
    > jak obstawiacie ilu ją założy i opłaci przed końcem promocji?

    GetinOnline twierdzi ze :
    - oprocentowanie liczone będzie od złożonych wniosków

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-05-17 12:06:55
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On May 17, 1:21 pm, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
    > GetinOnline twierdzi ze :
    > - oprocentowanie liczone będzie od złożonych wniosków

    A możesz podać konkretne źródło? Jakiś link? Bo ja wciąż w karcie
    produktu widzę wyraźnie, że do ustalenia oprocentowania będą brane pod
    uwagę lokaty opłacone w okresie promocji (czyli do 20 maja) a
    ewentualnie podwyższone oprocentowanie będzie od 21go maja dla
    wszystkich lokat, również tych opłaconych po 21 maja.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 16. Data: 2011-05-17 12:31:31
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "MrMrooz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

> [...]
    >ewentualnie podwyższone oprocentowanie będzie od 21go maja dla
    >wszystkich lokat, również tych opłaconych po 21 maja.

    No moge podac zrodlo - zakladam ze pracownik w/w banku bzdur nie pisze ;)
    http://www.facebook.com/InternetowyOddzialGetinOnlin

  • 17. Data: 2011-05-17 12:55:40
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > GetinOnline twierdzi ze :
    > - oprocentowanie liczone będzie od złożonych wniosków
    w to nie wierzę,
    i ja się pytałem, o licznik na stronie

  • 18. Data: 2011-05-17 13:48:07
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > w to nie wierzę,
    > i ja się pytałem, o licznik na stronie

    W prospekcie jedno jest pewne widelki od - do ;)
    A kto im sprawdzi ile lokat zostalo oplaconych a ile pozostaje do oplacenia ?
    Ja zakladam ze oni juz wiedza jakie bedzie docelowe oprocentowanie :D
    i stawiam raczej na to, ze jesli zlozone wnioski beda na duzo gruba kase
    niz dotad wplacona to bedzie to istotny bodziec aby dac ziarko wyzej LOL

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-05-17 16:08:56
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Waldek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "m7marek" <m7marek@interia__.pl> napisał w wiadomości
    >
    >W prospekcie jedno jest pewne widelki od - do ;)
    >A kto im sprawdzi ile lokat zostalo oplaconych a ile pozostaje do oplacenia ?

    Komisja? Czyja? A jeżeli klienci poddadzą w wątpliwość ilość opłaconych
    lokat (wg http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_wspolna.pdf decyduje to
    o oprocentowaniu) to jak się można odwołać?
    Bank wprowadza element hazardu a nasza władzuchna coś ostatnio hazardu
    nie lubi :)

    Arek

  • 20. Data: 2011-05-17 18:09:36
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 16-05-2011 o 15:22:20 Wielebny <v...@o...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > jak peknie 20 000 to bedzie dopsze, ale te swoje kilkadziesi?t za?o?e :)

    pękło 10 000 , w niezłym tempie, więc pewnie peknie i 20 000 a może i 40
    000.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.