  • 1. Data: 2013-06-19 22:50:38
    Temat: Getin - jakieś lokaty o zmiennym oprocentowaniu
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Dzwonił dzisiaj do mnie gostek z Getinu i mamił o nowej ofercie lokat o
    zmiennym oprocentowaniu od 4,5 do 8% Ktoś coś wie? Czy to znów jakieś
    polisolokaty czy coś? Szczegółów nie chciał zdradzić, tylko zapraszał do
    Home Brokera. Wybrać się wybiorę, bo akurat mam niedaleko, ale wolałbym
    być przygotowany, żeby nie dać się naciąć i im grzecznie podziękować.
    Oczywiście, jeśli czegoś się dowiem to także nie omieszkam zapodać tutaj
    w tym wątku na grupie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2013-06-20 10:47:13
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 19.06.2013 22:50, Krystek wrote:
> [...]
    > być przygotowany, żeby nie dać się naciąć i im grzecznie podziękować.
    > Oczywiście, jeśli czegoś się dowiem to także nie omieszkam zapodać tutaj

    Do mnie dzwonił też człowiek z Getintu, że mają dla mnie lepszą ofertę
    na lokatach ale jak założę sobie konto... może to będzie to samo..

  • 3. Data: 2013-06-20 12:02:42
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > być przygotowany, żeby nie dać się naciąć i im grzecznie podziękować.
    > Oczywiście, jeśli czegoś się dowiem to także nie omieszkam zapodać tutaj w

    Do mnie dzwoniła tylko pani z Idei, iż by chciała moje lokaty
    przedłużyć na roczne z oprocentowaniem 4,5%. Nawet chciałem
    się zgodzić (tj. poprosić o wysłanie szczegółów na maila), ale pani
    napomknęła o ubezpieczeniu i po krótkim drążeniu okazało się, że
    chodzi o pisolokaty.

    Swoją drogą, pani mocno (powiedziałbym nawet: agresywnie ;p)
    broniła się przed okresleniem "polisolakata", za pomocą argumentu,
    który nie do końca zrozumiałem: że przy polisolokacie w razie
    mojej śmierci, pieniadze przepadają, a u nich nie, wiec to nie jest
    polisolokata - jakoś tak to szło.

  • 4. Data: 2013-06-20 16:50:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-20 10:47, Forall pisze:

    > Do mnie dzwonił też człowiek z Getintu, że mają dla mnie lepszą ofertę
    > na lokatach ale jak założę sobie konto... może to będzie to samo..

    Tia, już sobie popatrzyłem na stronie. Byłem na spotkaniu, ale na temat
    ofert Getinu nie było ani słowa, bo już kiedyś nie byłem zainteresowany
    kolejnym rachunkiem z minimalną miesięczną kwotą wpłaty.

    Za to na spotkaniu przedstawiono mi ofertę ING (teraz nie mogę jej
    znaleźć na stronach ING-u - nie wiem czy to w ING Bank, czy w ING TFI):
    rachunek obligacyjny na 10 lat, minimalna kwota 200 zł na miesiąc (lub
    można od razu 2400 zł za rok), do tego opłaty 9,80 zł miesięcznie za
    zarządzanie + 1,7% rocznie od całości na tym rachunku obligacyjnym oraz
    do tego rachunek lokacyjny z dzienną kapitalizacją, brak minimum i
    maksimum wielkości wpłat, bez opłat za prowadzenie. Haczyk (prócz
    opłat): gdy się zechce wycofać środki przed upływem 7 lat to potrącają 15%.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2013-06-21 08:43:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > być przygotowany, żeby nie dać się naciąć i im grzecznie podziękować.
    > Oczywiście, jeśli czegoś się dowiem to także nie omieszkam zapodać tutaj

    dostaniesz ofertę założenie konta w GO/OO + lokaty, pakiety są różne
    można dostać na lokacie nawet 10% ale trzeba się zobowiązać do
    korzystania z konta (1000 zł wplyw i 600 zł obrot karta) no i konta nie
    można zamknąć przez 3 lata

    są też inne możliwości...

    jak się komuś nie chce iść do HB to mogę ładnie wyjaśnić jakie są oferty ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-06-25 12:01:07
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 21.06.2013 08:43, RobertS wrote:

> [...]
    > można zamknąć przez 3 lata
    >
    > są też inne możliwości...
    >
    > jak się komuś nie chce iść do HB to mogę ładnie wyjaśnić jakie są oferty

    To co tam ciekawego jeszcze oferują.. bo kolejnego konta i trzymania go
    3 lata nie widzi sie..