    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin - jakieś lokaty o zmiennym oprocentowaniu
    Date: Thu, 20 Jun 2013 16:50:18 +0200

    W dniu 2013-06-20 10:47, Forall pisze:

    > Do mnie dzwonił też człowiek z Getintu, że mają dla mnie lepszą ofertę
    > na lokatach ale jak założę sobie konto... może to będzie to samo..

    Tia, już sobie popatrzyłem na stronie. Byłem na spotkaniu, ale na temat
    ofert Getinu nie było ani słowa, bo już kiedyś nie byłem zainteresowany
    kolejnym rachunkiem z minimalną miesięczną kwotą wpłaty.

    Za to na spotkaniu przedstawiono mi ofertę ING (teraz nie mogę jej
    znaleźć na stronach ING-u - nie wiem czy to w ING Bank, czy w ING TFI):
    rachunek obligacyjny na 10 lat, minimalna kwota 200 zł na miesiąc (lub
    można od razu 2400 zł za rok), do tego opłaty 9,80 zł miesięcznie za
    zarządzanie + 1,7% rocznie od całości na tym rachunku obligacyjnym oraz
    do tego rachunek lokacyjny z dzienną kapitalizacją, brak minimum i
    maksimum wielkości wpłat, bez opłat za prowadzenie. Haczyk (prócz
    opłat): gdy się zechce wycofać środki przed upływem 7 lat to potrącają 15%.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/