  • 1. Data: 2007-10-28 19:15:48
    Temat: Re: Getin Visa Gold - promocja?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Paź, 15:28, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > dodatku jej prestiz jest zerowy (Gold :D ).

    No nie! To jak umiejscowisz prestiz Golda Eurobanku? ;)

    Mniej niz zero ? :)

  • 2. Data: 2007-10-28 19:21:00
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > dodatku jej prestiz jest zerowy (Gold :D ).
    No nie! To jak umiejscowisz prestiz Golda Eurobanku? ;)
    Mniej niz zero ? :)

    a nie moga "egzekwo" ?

  • 3. Data: 2007-10-28 19:27:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Paź, 20:21, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > No nie! To jak umiejscowisz prestiz Golda Eurobanku? ;)
    > Mniej niz zero ? :)
    >
    > a nie moga "egzekwo" ?

    Gold Eurobanku jest tanszy i chyba ma mniejsze progi finansowe :)

    Zreszta teoretycznie ma nawet nienajgorsze ubezpieczenia (jak na karte
    za 50 zl, nie jak na golda), niewymagajace dokonywania transakcji KK.
    Wedlug infolinii, wystarczy miec go w kieszeni, zeby z nich
    skorzystac...teoretycznie.

  • 4. Data: 2007-10-28 20:01:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > No nie! To jak umiejscowisz prestiz Golda Eurobanku? ;)

    Tak samo. Co to za Gold, ktorego daja kazdemu. A sam bank (Getin) tez
    nie nalezy do jakichs szczegolnie prestizowych (mi on raczej przypomina
    firme udzielajaca kredytow kazdemu bez zaswiadczen).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-10-30 20:08:19
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Tak samo. Co to za Gold, ktorego daja kazdemu. A sam bank (Getin) tez nie
    > nalezy do jakichs szczegolnie prestizowych (mi on raczej przypomina firme
    > udzielajaca kredytow kazdemu bez zaswiadczen).

    O przepraszam, mi nie dał karty srebrnej ostatnio. :-)

    marekz