  • 1. Data: 2007-10-28 19:43:36
    Temat: KK Rajfi
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Witam.
    Coś mnie tu przysłali Rajfowcy, że niby moge sobie przelewać kasę z konta
    karty kredytowej na inne konto bez prowizji, ale na swoim loginie w Rajfim
    taka opcja jest niedostępna...
    Moge to aktywowac, żeby robić takie rzeczy przez Net? Ktoś już próbował?

    Z góry dzięki za odpowiedzi

    Pzdr.
    KZ

  • 2. Data: 2007-10-28 19:46:48
    Temat: Re: KK Rajfi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Paź, 20:43, "Sagittarius" <z...@i...pl> wrote:
    > Witam.
    > Coś mnie tu przysłali Rajfowcy, że niby moge sobie przelewać kasę z konta
    > karty kredytowej na inne konto bez prowizji,

    Bez oprocentowanie rowniez?
    Bo jesli nie, to tak, jakby zniesli oplate za bankomat przy wyplacie
    gotowki z KK i tyle...

  • 3. Data: 2007-10-28 20:30:46
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Paź, 20:46, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Bez oprocentowanie rowniez?
    > Bo jesli nie, to tak, jakby zniesli oplate za bankomat przy wyplacie
    > gotowki z KK i tyle...

    Mowa o przelewach a nie wypłatach z bankomatu. O ile się nic nie
    zmieniło, to takie przelewy z karty można zrobić przez telefon.
    Traktowane są (były) jako transakcje gotówkowe. Wyjątkiem była karta
    Amplico, na której przelewy traktowane były jako bezgotówkowe
    transakcje. Jak jest teraz faktycznie, nie wiem, bo rajfim się od pół
    roku nie interesuję.

  • 4. Data: 2007-10-28 20:39:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Paź, 21:30,

    > Mowa o przelewach a nie wypłatach z bankomatu.

    Zauwazylem. :)

    To bylo porownanie, jakby co....

  • 5. Data: 2007-10-29 20:56:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 13:30:46 -0700, k...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > Traktowane są (były) jako transakcje gotówkowe. Wyjątkiem była karta
    > Amplico, na której przelewy traktowane były jako bezgotówkowe

    ... i na szczęście nadal jest wyjątkiem :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 6. Data: 2007-10-30 20:07:04
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Sagittarius" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moge to aktywowac, żeby robić takie rzeczy przez Net? Ktoś już próbował?

    Masz to w "ptrzelewach dowolnych". Jako rachunek zrodlowy wybierasz rachunek
    karty. Jako docelowy dowolny rachunek poza Rajfim (chyba nadal jest to
    ograniczenie).

    marekz

  • 7. Data: 2007-10-31 17:24:27
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Masz to w "ptrzelewach dowolnych". Jako rachunek zrodlowy wybierasz
    > rachunek karty. Jako docelowy dowolny rachunek poza Rajfim (chyba nadal

    O żesz kurczę faktycznie - dzięki i to jest najlepsza odpowiedź na moje
    question...
    Aha - nie ma okresu karencji (czyli u mnie np 24 dni) przy takim ruchu -
    procenty sa naliczane natychamiat - to tak w ramach ostrzeżenia dla
    posiadaczy MC w Rajfim i tych co to by chcieli tak zrobić :))

    Pozdro
    KZ