  • 1. Data: 2007-10-27 07:53:00
    Temat: BZWBK Bank idiotów i ignorantów
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Nie no teraz to już mnie krew zalała.

    W zeszłym miesiącu włączono mi samowolnie ubezpieczenie "twoje
    bezpieczeństwo" i pobrano opłatę za to coś, spędziłem pół godziny w
    oddziale,
    wyłączając to coś i składając reklamację na pobraną opłatę. Około 2 tygodnie
    temu zadzwonił pracownik BZWBK, twierdząc, że reklamacja została rozpatrzona
    pozytywnie i na dniach dostanę zwrot tej opłaty.
    Oczywiście opłata nie została zwrócona, ale dzisiaj szlag mnie trafił,
    gdy zajrzałem w wyciąg i zobaczyłem opłatę pobraną za następny miesiąc.
    Teraz chyba zamiast do banku to pozostaje wybrać się do prokuratury..... no
    brak mi słów normalnie.

  • 2. Data: 2007-10-27 11:49:58
    Temat: Re: BZWBK Bank idiotów i ignorantów
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > gdy zajrzałem w wyciąg i zobaczyłem opłatę pobraną za następny miesiąc.
    > Teraz chyba zamiast do banku to pozostaje wybrać się do prokuratury.....

    Ja zglosilem reklamacje telefonicznie. Po jakims dostalem pismo uznajace
    reklamacje.
    Dokladniej to napisali w nim, ze wyslali pismo informujace o tym
    ubezpieczeniu (albo pewnie zmianie w tabeli oplat i prowizji), ale i tak
    uznaja moja reklamacje.
    Oczywiscie nie zostalem pisemnie poinformowany... Pewnie wynika to z
    rezygnacji z papierowych wyciagow, do ktorych dolaczyliby taka informacje.
    BTW oplata nadal nie zniknela.

    BZ WBK cenie za rozwiazania informatyczne, a ludzie i oddzialy to zupelnie
    inna bajka (unikac, unikac i jeszcze raz unikac). Opisalem swego czasu moje
    przygody w jednym z oddzialow... :)

  • 3. Data: 2007-10-27 19:07:03
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    Curious pisze:

    > BZ WBK cenie za rozwiazania informatyczne

    masz na mysli ten beznadziejny system transakcyjny?

  • 4. Data: 2007-10-27 20:51:24
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotras_ wrote:

    > masz na mysli ten beznadziejny system transakcyjny?

    Załóż konto w Polbanku. Wtedy możemy pogadać o nadziei ;-)

  • 5. Data: 2007-10-28 14:04:28
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Curious napisał(a):

> [...]
    > Oczywiscie nie zostalem pisemnie poinformowany... Pewnie wynika to z
    > rezygnacji z papierowych wyciagow, do ktorych dolaczyliby taka informacje.

    mam dokładnie to samo. a we wtorek minie termin spłaty. spłaciłem już
    kwotę z wyciągu pomniejszoną o sporną kwotę - mam na piśmie, że zostanie
    anulowana. jak nie zdążą to potem będziemy się kłócić jeszcze o odsetki :)

    PG

  • 6. Data: 2007-10-29 08:43:01
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > masz na mysli ten beznadziejny system transakcyjny?

    Tak dokładnie, tylko że ja go nie uważam za beznadziejny. :)

  • 7. Data: 2007-10-29 19:32:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Niestety mialem takie ubezpieczenie wlaczone do karty money.raz zaplacilem
    ale potem na infolinii je wylaczyli i chyba juz mam z tym spokoj. W
    odzialach szkoda sie pytac o byle co bo wprowadza sie zawsze w blad, od lat
    w tym banku na I linii pracuja same beztalencia, nie wiem czy ja mam takie
    szczescie, ale zawsze wprowadzaja mnie w blad. Jezli juz to trzeba dzwonic
    na infolinie i tam szukac informacji.

  • 8. Data: 2007-10-29 19:40:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Nie no teraz to już mnie krew zalała.

    Kiedys zadzwonilem do BZWBK bo chcialem u nich otworzyc konto i
    przeniesc KK. Okazalo sie ze KK przeniesc sie nie da. A co do konta to
    pani powiedziala ze zadzwoni do mnie z jakas indywidualna oferta. I na
    tym moj kontakt z tym bankiem sie zakonczyl, bo postanowili sie nie
    odzywac :) Co kto lubi.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-10-29 21:11:51
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    Curious pisze:

    > Tak dokładnie, tylko że ja go nie uważam za beznadziejny. :)

    Zobacz co oferuje multibank/mbank. To zaczniesz.

  • 10. Data: 2007-10-29 21:35:24
    Od: k...@o...pl

    On 29 Paź, 22:11, Piotras_ <a...@...pl> wrote:

    > Zobacz co oferuje multibank/mbank. To zaczniesz.
    W/W oferte znam tylko z demo wiec nie wiem zbyt dobrze co oferuje, w
    kazdym razie BZWBK ładniej wyglada(pewnie kwestia przyzwyczajenie)