  • 1. Data: 2007-10-28 09:29:51
    Temat: Kredycik odnawialny
    Od: "Int" <i...@w...pl>

    Witam,
    Jaki polecicie bank w którym mógłbym wziąść większy kredycik odnawialny?
    Teraz mam konto w mbanku, ale mi odpisali że konto ROR które posiadam
    świadczy jednynie o rozliczeniowym charakterze rachunku i nie dadzą mi
    kredytu na podstawie historii konta !! No większego idiotyzmu nie widziałem.
    A do czego ma mi konto ROR służyć??
    pzdr.

  • 2. Data: 2007-10-28 09:36:22
    Temat: Re: Kredycik odnawialny
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > świadczy jednynie o rozliczeniowym charakterze rachunku i nie dadzą mi
    > kredytu na podstawie historii konta !! No większego idiotyzmu nie

    Banki przyznają KO na podstawie wpływów z wynagrodzenia a nie na podstawie
    przelewów między kontami.

    Darek

  • 3. Data: 2007-10-28 09:53:58
    Od: "Int" <i...@w...pl>

    > Banki przyznają KO na podstawie wpływów z wynagrodzenia a nie na podstawie
    > przelewów między kontami.
    Wpływy z wynagrodzenia wpływają na moje konto firmowe, i stamtąd dopiero
    przerzucam je na osobiste. Podejrzewam że KO jest podpięty pod konto
    osobiste a nie firmowe i stąd problem
    pzdr.

  • 4. Data: 2007-10-28 10:30:24
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 28-10-2007 o 10:53:58 Int <i...@w...pl> napisał:

    > Wp?ywy z wynagrodzenia wp?ywaj? na moje konto firmowe, i stamt?d dopiero
    > przerzucam je na osobiste. Podejrzewam ?e KO jest podpi?ty pod konto
    > osobiste a nie firmowe i st?d problem
    > pzdr.

    Miałem sytuację zbliżoną - sam przelewam wynagrodzenie z KG na KO.
    Nie miałem najmniejszego problemu z otrzymaniem odnawialnego.
    8 tys przyznali bez dokumentów. W mBanku, jak w każdym innym patrzą na
    wysokość i regularność wpływów.
    Znajoma miała podobny problem jak ty - po odmowie, przez pół roku reg.
    przelewała 3000/mc i mBank sam się odezwał z propozycją złotej rybki i
    odnawialnego z limitem 5000.
    Może to jest sposób.
    A abstrahując, po kiego ci odnawialny?

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 5. Data: 2007-10-28 12:05:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Darek napisał(a):
    > Banki przyznają KO na podstawie wpływów z wynagrodzenia a nie na podstawie
    > przelewów między kontami.

    No mi jakos swojego czasu Multibank nie chcial dac KO w wysokosci polowy
    mojego miesiecznego wynagrodzenia.

    Aczkolwiek ostatnio SAMI (znowu szok, nie poznaje tego banku)
    zaproponowali mi ZA DARMO kredyt odnawialny w wysokosci troche ponad 4k.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-10-28 13:25:01
    Od: "Int" <i...@w...pl>

    > Może to jest sposób.
    > A abstrahując, po kiego ci odnawialny?

    Lubię mieć chociażby świadomość że mam dostęp do kasy. Jak tylko dostałbyk
    kredyt pewno od razu bym go zainwestował. W mbanku starałem sie o kredyt
    40k.
    pzdr.

  • 7. Data: 2007-10-28 17:55:46
    Od: "Filip " <f...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Aczkolwiek ostatnio SAMI (znowu szok, nie poznaje tego banku)
    > zaproponowali mi ZA DARMO kredyt odnawialny w wysokosci troche ponad 4k.

    Kredyt odnawialny jest tym, co mnie trzyma w Multibanku - mają najniższe
    oprocentowanie na rynku - coś koło 11,75 (poza promocją), co przy dużych
    limitach (my mamy 20k) robi już różnicę.
    Filip

  • 8. Data: 2007-10-28 18:49:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Filip napisał(a):
    > Kredyt odnawialny jest tym, co mnie trzyma w Multibanku - mają najniższe
    > oprocentowanie na rynku - coś koło 11,75 (poza promocją), co przy dużych
    > limitach (my mamy 20k) robi już różnicę.

    Mi dali karte z limitem 16k :) Co do kredytu odnawialnego to nie planuje
    z niego korzystac.

    --
    Mithos