  • Data: 2011-09-08 18:16:02
    Temat: Re: Getin Online bankiem mniej więcej dokładnym
    Od: Adam <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 20:06, Zbynek Ltd. pisze:

    > Parę dni temu zauważyłem, że przechodzą także takie operacje, gdzie
    > po wpisaniu kodu, system zwraca błąd, że kod jest nieprawidłowy. 3
    > razy sprawdzałem. Z 2-oma różnymi przysłanymi kodami. A operacja
    > mimo tego zostaje wykonana. To już zgłosiłem pani z dezinformacji
    > przy okazji innej sprawy.

    No cóż, błędy jakieś są zapewne. Jak to mówią nie ma programów
    bezbłędnych, są napisane lepiej lub gorzej. Zresztą który bank jest
    idealny pod względem oprogramowania i różnych pomyłkowych akcji? Każdemu
    coś się zdarza. Nie myli się ten co nic nie robi. Dopóki nie giną
    pieniądze z konta w sposób automagiczny, to myślę że nie jest źle :)