  • Data: 2011-09-08 18:06:20
    Temat: Re: Getin Online bankiem mniej więcej dokładnym
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam napisał(a) :

    > Ile Wam płacą za psucie opinii bankowi? :P

    Widać za mało bank mi płaci, żebym nie psuł mu opinii :-D

    > Bo ja nie mam problemów z GO
    > jak na razie.

    Jak na razie.
    To, że przechodzą operacje, do których wymagane jest podanie kodu
    SMS-owego, bez podania tego hasła, to już pisałem w czerwcu:
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/570568f874f42e9e/6c461de743ff7f71?hl
    =pl&q=niedor%C3%B3bki+group:pl.biznes.banki#6c461de7
    43ff7f71
    Jak bank czyta tę grupę to już powinien wiedzieć.

    Parę dni temu zauważyłem, że przechodzą także takie operacje, gdzie
    po wpisaniu kodu, system zwraca błąd, że kod jest nieprawidłowy. 3
    razy sprawdzałem. Z 2-oma różnymi przysłanymi kodami. A operacja
    mimo tego zostaje wykonana. To już zgłosiłem pani z dezinformacji
    przy okazji innej sprawy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]