  • Data: 2011-09-09 14:29:59
    Temat: Re: Getin Online bankiem mniej więcej dokładnym
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W poczuciu rzetelnego bankowca nazwanie go "mniej więcej dokładnym"
    > powinno być obelgą. No chyba, że jest nierzetelny, więc nie ma
    > sprawy, nie ma obelgi :-)

    Oni maja jakis ogolny mega burdel w systemie komputerowym.

    Tydzien temu przelalem na skarbonkowe rowne 1000zl.
    W ciagu 3 dni bylem kilka razy w sklepach i wydalem ok 400zl
    (wiem dokladnie ile wydalem bo zbieram paragony :).
    Po ok 5 dniach wchodze na konto i ...w srodkach dostepnych
    widnieje ok 100zl (a nie ok 600zl).

    Zadnych blokad na karcie nie bylo, na infolinie sie nie dodzwonilem.
    Wchodze dzisiaj na konto i ...stan na koncie sie zgadza.

    Ciekawe co musza czuc ludzie jak im dziesiatki czy setki tysiecy
    nagle "znikna", ojoj.