  • Data: 2011-09-09 09:34:46
    Temat: Re: Getin Online bankiem mniej więcej dokładnym
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j4bdk7$kq2$1@news.onet.pl...

    > Ty się ciesz, że te drugie masz dokładnie w dniu zakończenia. U mnie
    > te resztówki są zwracana po 2-3 dniach od zakończenia lokaty. Ale to
    > jeszcze nic.

    Wykrakales - resztowki nie wrocily. Co gorsza, byly zaplanowane
    jako uzupelnienie nastepnej lokaty w Idei. Poniewaz jest piatek
    i nie zdaze przelac z innego konta, bede musial gibac do PKO,
    zeby wplacic w kasie na Inteligo.

    Wielkie dzieki, Panie Opiekunie, juz wiecej nie pogadamy! :)

    > Bo jeśli lokata by się sama zakończyła, to od razu masz zwrot na
    > konto i możesz natychmiast założyć nową lokatę. Jeśli dywersant z
    > infolinii dzwoni parę dni prędzej z podobną propozycją, to myślisz,
    > że te lokaty założy w dniu zakończenia starych. A takiego! Zakładane
    > są 2 dni po zakończeniu. W międzyczasie nie ma tych pieniędzy

    To sie jeszcze nie zdarzylo, u mnie lokaty odnawiane przez pana
    zaczynaja sie zawsze w tym samym dniu, w ktorym konczyly sie
    stare lokaty.