  • 1. Data: 2002-04-30 18:47:08
    Temat: Gdzie zalozyc nowe konto
    Od: "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl>

    Otoz mam konto inteligo i chcialbym zalozyc
    nowe w innym banku. co mozecie zaproponowac studentowi szukajacemu banku z wlasnymi
    bankomatami, niskimi oplatami i w miare korzystnym oprocentowaniem ? zastanawialem
    sie
    na kredyt bankiem i mbankiem. czy ktos ma do nich jakies powazne zastrzezenia ?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-04-30 19:04:21
    Temat: Re: Gdzie zalozyc nowe konto
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    zastanawialem sie
    > na kredyt bankiem i mbankiem. czy ktos ma do nich jakies powazne

    Najprawdopodobniej padna nastepujace odpowiedzi na twoje pytania

    - mBank
    - Lukas Bank (pzd Mink ;-)
    - MultiBank

    Natomiast druka czesc postu bedzie zawierac krytyke KB ;-)

    Pzd Travis

  • 3. Data: 2002-04-30 19:07:19
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mickeymouse"
    <m...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:02043020470863@polnews.pl...
    > zastanawialem sie
    > na kredyt bankiem i mbankiem.

    Z tych dwóch to mBank chociaz nie wiem jak tam z
    opłatami dla sudentow w KB

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-30 19:22:11
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > (pzd Mink ;-)

    Tez pozdrawiam malpiszonie =)

  • 5. Data: 2002-04-30 19:34:45
    Od: "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl>

    >Najprawdopodobniej padna nastepujace odpowiedzi na twoje pytania
    >
    >- mBank
    >- Lukas Bank (pzd Mink ;-)
    >- MultiBank
    masz jakies doswiadczenia z tymi bankami ? jakis faworyt ?
    >Natomiast druka czesc postu bedzie zawierac krytyke KB ;-)
    niemile wspomnienia ?

    >Pzd Travis
    pzdr mickemouse

  • 6. Data: 2002-04-30 20:53:35
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > masz jakies doswiadczenia z tymi bankami ? jakis faworyt ?

    Doswiadczenia negatywne mam z PKO BP, PeKaO SA,CitiBank ; dlugie kolejki,
    bardzo wysoknie mniemanie maja o sobie panie w okienku,
    smenta atmosfera, gapiacy sie na ciebie bodyguard, i az zal sie robi jak
    patrzysz na co idzie twoja kasa (marmury itp),
    niskie oprocentowanie, a do tego ostantenigo banku to mogl bym napisac
    referat, ale wole poswicic czas na cos ciekawszego ;-)

    Poztywne mam z Lukasem ostatnio bardzo dobrze uklada mi sie z nimi
    wspolpraca.
    Bardzo mila obsluga, brak kolejek, kredyt w 15 min ;-), a szef odzialu w
    moim miescie jest spoko facet i zna dobre dowcipy ;-)

    > niemile wspomnienia ?

    Ja z nimi nie mam nic wspolnego, ale na liscie raczej maja srednio-niskie
    noty.

    j/w ;-)

  • 7. Data: 2002-04-30 21:04:33
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > masz jakies doswiadczenia z tymi bankami ? jakis faworyt ?

    A Multi jest stosunkowo od nie dawna wiec jeszcez nie wszystkie wady banku
    wyszly na wierzch.
    Oferta maja pozadna, zreszta napewno inni sie jeszcez wypowiedza to sam
    wyrobisz sobie zdanie o tym banku.

    Kwestia jeszcze jakie masz oddzialy bankow w okolicy, to tez jest jakis
    argument.
    mBank kozysta z sieci euronetu wiec z bankomatami tu nie ma problemow, z
    karatami tez raczej wiekszych nie ma.
    Czasami sa problemy z zalogowaniem sie na kotno przez www, ale to jest
    standart w PL ;-( .

    Lukas dajcie Ci tokena za free jak masz > 5 tys. lacznie z lokatami dlugo
    terminowymi.

    Jak masz czas i fundusze (zeby na koncie bylo wiecej niz 100 zl zeby nie
    placic za utrzymanie konta)
    to zaloz kilka kont i sprawdz ktore sluzy Ci najlepiej.

    Pzd Travis

  • 8. Data: 2002-05-01 18:12:34
    Od: "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl>

    chyba wlasnie jego wezme pod lupe
    >Kwestia jeszcze jakie masz oddzialy bankow w okolicy, to tez jest jakis
    >argument.
    mam maly wybor, ale nie jest
    zle, zreszta patrze na dostepnosc do bankomatow pod katem wyjazdow na wakacje,

    >Czasami sa problemy z zalogowaniem sie na kotno przez www, ale to jest
    >standart w PL ;-( .
    :( niestety masz racje,
    >Jak masz czas i fundusze (zeby na koncie bylo wiecej niz 100 zl zeby nie
    >placic za utrzymanie konta)
    >to zaloz kilka kont i sprawdz ktore sluzy Ci najlepiej.
    i tak zrobie

    >Pzd Travis
    pzdr mickeymouse