  • 1. Data: 2002-04-30 15:40:32
    Temat: mbank, urzad skarbowy, pit 37
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Odbiło mi z Urzędu Skarbowego przelew z a PIT37, przyjęty przez mbank.

    Nie podałem numeru kontrolnego, bo wtedy wychodzi zamość zamiast nbp z
    krakowa.

    co wpisać w polach tytułem i numer rachunku, żeby przeszło?

    Paweł

  • 2. Data: 2002-04-30 18:29:58
    Temat: Re: mbank, urzad skarbowy, pit 37
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aamdso$e49$1@news.tpi.pl...
    > Odbiło mi z Urzędu Skarbowego przelew z a PIT37,
    przyjęty przez mbank.

    > Nie podałem numeru kontrolnego, bo wtedy
    wychodzi zamość zamiast nbp z
    > krakowa.

    Próbuje to zrozumieć i ne bardzo mi to idzie.
    Zakładam że spisałeś z np. tablicy ogłoszeń w
    twoim US numer do oddziału NBP

    > co wpisać w polach tytułem i numer rachunku,
    żeby przeszło?

    w polu tytułem to praktycznie obojętne co wpiszesz
    byle zmieściło się w dopuszczalnej ilości znaków
    np. PIT-37 podatek dochodowy za 2002 r, NIP, Imię
    i nazwisko, ulice, miejscowość a numer rachunku
    wpisz pełny z licza kontrolną, zresztą sprawdź czy
    numer jest prawidłowy
    http://www.bazy.hoga.pl/urzedy.asp
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/teleadresy/
    skarb_slas.html

    nawet jakby sie okazało że jest to do oddziału w
    zamościu zamiast w Krakowie to co, ważne żeby kasa
    doszła, to i tak do jednego wora idzie ewentualnie
    wyjaśnisz później.

    Sark

    p.s. a może kwestia zamość - kraków to
    interpretacja banku na stronie mbanku, może tu
    jest błąd ?

  • 3. Data: 2002-04-30 18:40:17
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    mnie równiez dzisiaj od razu wróciło, tyle, że ja podawałem numer bez cyfr
    kontrolnych (z cyframi nie wchodziło), ale system poprawnie zidentyfikował
    bank. Pic polegał chyba na tym, że w opisie przelewu zamiast pit-37 walnąłem
    cit-37. Prawdę mówiąc byłoby trochę dziwne gdyby przelew wrócił tylko z tego
    powodu bo przecież sam numer rachunku już wystarczająco definiuje rodzaj
    należności (inna końcówka dla pit, inna dla cit inna dla vat itd.). Wysłałem
    drugi raz tym razem z pit-37 i teraz czekam....

    pozdrav
    siepacz

  • 4. Data: 2002-04-30 19:05:29
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "siepacz" <o...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > Pic polegał chyba na tym, że w opisie przelewu
    zamiast pit-37 walnąłem
    > cit-37.

    Jest to jeszcze stara formatka (mowej nie ma
    jeszce chyba żaden bank) a tylko niektóre (ING.
    BZWBK) na początku roku podały sposób zapisu w
    tytule przelewu dla płatności podatkowych w US.
    Ja po prostu nie wierzę ze to mogło byc przyczyną

    Sark

  • 5. Data: 2002-04-30 21:40:27
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

> [...]
    > byle zmieściło się w dopuszczalnej ilości znaków
    > np. PIT-37 podatek dochodowy za 2002 r, NIP, Imię
    > i nazwisko, ulice, miejscowość a numer rachunku

    Wpisz przede wszystkim NIP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

  • 6. Data: 2002-04-30 22:27:46
    Temat: Re: mbank, urzad skarbowy, pit 37 i ... beznadziena mlinia
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Śmieszne, bo jeszcze rano jak wpisywałem numer konta z cyframi kontrolnymi
    to pokazywało Bank Spółdzielczy w Zamościu, a teraz ten sam numer już
    pokazuje NBP w Krakowie :))))

    Facet rano z mlinii też sprawdzał numer, który mu podawałem i też mówił coś
    o Zamościu. Wpisałem rano jeszcze raz bez cyfr kontrolnych, PIT-37 zamiast
    "podatek od osob ...." i zobaczymy. Trzymam kciuki.

    Mlinia mbanku jest beznadziejna. Przypuszczam, że kilkadziesiąt tysięcy
    ludzi płaciło PIT z mbanku, a oni nawet nie potrafią powiedzieć, czy przelew
    do NBP ma być z cyframi kontrolnymi czy bez i dlaczego z cyframi kontrolnymi
    rano z tego samego numeru wychodzi jakiś bank w Zamościu a po południu NBP
    Kraków.

    Za to, żeby zadać to pytanie (zalogowac się do konta w mlinii) trzeba
    odpowiedzieć na SZEŚĆ pytań, w tym nazwisko panieńskie matki. Nie rozumiem,
    czemu w Internecie wystarczą dwie cyfry (nr klienta i kod), a przez telefon
    musi być 6 danych. Poza tym idiota operator, ktorego pytam dlaczego
    konkretny przelew się nie zrealizował, zamiast popatzeeć na jego tytuł mówi
    mi, że nie ma pewnie w nim NIPu. Kogo tam zatrudniają? Chyba byłych pilkarzy
    rezerw ŁKSu.

    Pawel

    Użytkownik Budzik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@b...poznan.pl...

  • 7. Data: 2002-05-01 08:43:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 1 May 2002 00:27:46 +0200, "Pawel" <p...@i...pl> wrote:

> [...]
    >czemu w Internecie wystarczą dwie cyfry (nr klienta i kod), a przez telefon

    Lepiej najpierw zalogowac prze IVR a potem przelaczyc do operatora.
    Jak o razu przelaczas sie do czlowieka to nic dziwnego, ze jest
    odpytka.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-05-01 09:22:47
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    > Śmieszne, bo jeszcze rano jak wpisywałem numer konta z cyframi kontrolnymi
    > to pokazywało Bank Spółdzielczy w Zamościu, a teraz ten sam numer już
    > pokazuje NBP w Krakowie :))))

    i wpisujesz nr rachunku jednym ciagiem z lk i bez kresek i odstepow ?
    bo ja nie mialem z tym problemow - przyjelo i nie zwrocilo
    a konto mam np takie (nbp krakow)
    96101012700004462223000000

  • 9. Data: 2002-05-01 09:40:38
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > i wpisujesz nr rachunku jednym ciagiem z lk i bez kresek i odstepow ?
    > bo ja nie mialem z tym problemow - przyjelo i nie zwrocilo
    > a konto mam np takie (nbp krakow)
    > 96101012700004462223000000

    właśnie wypróbowałem numer nbp okr/katowice i weszło bez problemu ale dwa
    dni temu nic nie wchodziło i dopiero pominięcie dwóch pierwszych cyfr
    kontrolnych poprawnie identyfikowało bank

    pozdrav
    siepacz

  • 10. Data: 2002-05-03 19:30:09
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze k...@h...pl_______:

    > i wpisujesz nr rachunku jednym ciagiem z lk i bez kresek i odstepow ?

    Obecnie już można ze spacjami - wycinają je automatycznie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...