eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › zmiany w ergonomii multibanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-04-30 11:31:11
    Temat: zmiany w ergonomii multibanku
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Jest lepiej, niż było ale ciągle jednym kliknięciem nie można uzyskać
    historii rachunku - wchodzi się na podstronę na której dole (!) jest
    przycisk potwierdzenia chęci uzyskania historii rachunku.

    Po co? Przecież 90 na 100 przypadków uzycia to chęć obejrzenia operacji z
    ostatniego m-ca.

    Programistom z Multibanku polecam testowanie tej operacji przy dostepie
    Dial-Up a nie łączu stałym - dopiero wówczas widoczne jest jak denerwujące
    jest to opóźnienie związane z przejściem przez jeden dodatkowy i nic nie
    wnoszacy ekran
    Pozdrawiam,
    Piotr


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1