    From: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie zalozyc nowe konto
    Date: Tue, 30 Apr 2002 22:53:35 +0200

    > masz jakies doswiadczenia z tymi bankami ? jakis faworyt ?

    Doswiadczenia negatywne mam z PKO BP, PeKaO SA,CitiBank ; dlugie kolejki,
    bardzo wysoknie mniemanie maja o sobie panie w okienku,
    smenta atmosfera, gapiacy sie na ciebie bodyguard, i az zal sie robi jak
    patrzysz na co idzie twoja kasa (marmury itp),
    niskie oprocentowanie, a do tego ostantenigo banku to mogl bym napisac
    referat, ale wole poswicic czas na cos ciekawszego ;-)

    Poztywne mam z Lukasem ostatnio bardzo dobrze uklada mi sie z nimi
    wspolpraca.
    Bardzo mila obsluga, brak kolejek, kredyt w 15 min ;-), a szef odzialu w
    moim miescie jest spoko facet i zna dobre dowcipy ;-)

    > niemile wspomnienia ?

    Ja z nimi nie mam nic wspolnego, ale na liscie raczej maja srednio-niskie
    noty.

    j/w ;-)