  • 1. Data: 2002-04-30 12:10:28
    Temat: Merchant nie przyjol platnosci karta - co zrobic
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Dzis sobie poszedem do skepu, wzialem tylko VC i 2 zl na koszyk. Wchodac
    zauwazylem na drzwiach kartke ze "nie przyjmujemy platnosci ponizej 50 PLN
    kartami w systemie PolCard". Stwierdzile ze skoro tylko PolCard to sie mnie
    nie tyczy ale zaczolem miec zle przeczucia. Zakupy wyszly na 21,85 - podaje
    karte a pani stwierdzla ze ponizej 50 PLN mi nie przyjmie i zebym l cos
    jeszcze. Popatrzylem sie na nia z politowaniem i poprosilem kierowniczke.
    Przyszla kierowniczka i to samo. Wstrzymalem kolejka na chwilke ;-) koniec
    koncow poprosilem kierowniczke o napisanie osiwiadczenia ze nie przyjeto mi
    platnosci karta. Pani zdziwiona i wrecz oburzona w koncu napisala take
    oswiadczenie, podpisala sie i przybila pieczatke.
    Po drodze padaly sugestie ze moze odwiedze bankomat ;-) Poniewaz bagietke
    nadgryzem to zaplacilem za nia 2 PLN ktore mialem wlozone do koszyka ;-)

    Pytanie - co teraz powinienem z tym zrobic? - PolCard z pytaniem czy sklep
    mial prawo?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-04-30 13:47:20
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    > Pytanie - co teraz powinienem z tym zrobic? - PolCard z pytaniem czy sklep
    mial prawo?

    O tym juz było ..takie ustalanie limitow jest bez sensu. U mnie, w jednym
    sklepiku, jest limit 10 PLN, raz nawet mialem sciecie z szefem sklepu.

    Moje zdanie: skoro jest terminal to niech go uzywaja!

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-04-30 13:48:35
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    "Jarosław Popiel" napisał(a):

    > Pytanie - co teraz powinienem z tym zrobic? - PolCard z pytaniem czy sklep
    > mial prawo?

    Polcard odpowie, że sklep miał prawo. Albo inaczej, nie ma w umowie
    między merchantem a Polcardem nic na temt nie przyjęcia zapłaty kartą z
    powodu zbyt niskiej kwoty. A co nie jest zabronione/karane/ jest
    dozwolone. Jeśli to był Leader Price to wogole nie masz o czym
    dyskutować, bo ci z infolinki Polcardu mówią, że LP tak może. Jeśli
    natomiast jest to jakiś inny sklep polecam tel. do boku Polcardu, ja
    miałam problemy z płaceniem karta w sklepie dla zwierzaków, zgłosiłam
    pogadali z właścicielką i już moge zapłacić nawet 18 (a przedtem tylko
    od 50pln).

  • 4. Data: 2002-04-30 13:48:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:aam78c$f7o$1@news.onet.pl...
> [...]
    > sklepiku, jest limit 10 PLN, raz nawet mialem sciecie z szefem sklepu.
    >
    > Moje zdanie: skoro jest terminal to niech go uzywaja!

    Wiem ze to bylo ;-), dlatego tez wzialem oswiadczenie od nich. Pytanie moje
    bylo co dalej z tym robic.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-04-30 13:56:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dozwolone. Jeśli to był Leader Price to wogole nie masz o czym
    > dyskutować, bo ci z infolinki Polcardu mówią, że LP tak może.

    No wlasnie - zaczynaja byc w strukturze LP z tego co widze ale jeszcze nie
    zmienili nazwy tylko wystepuja pod stara nazwa.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-04-30 14:02:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie - zaczynaja byc w strukturze LP z tego co widze ale jeszcze nie
    > zmienili nazwy tylko wystepuja pod stara nazwa.

    To prawdopodobnie wkrotce nie bedziesz mial problemu ;). U mnie Lider Price
    zrezygnowal z akceptacji kart.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 7. Data: 2002-04-30 14:06:35
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > To prawdopodobnie wkrotce nie bedziesz mial problemu ;). U mnie Lider
    Price
    > zrezygnowal z akceptacji kart.

    nie bede ich odwiedzal wtedy ;-) i tak juz nie odwiedze ich ;-) obok jest
    Spolem gdzie zrobilem zakupy za 17 PLN i pani bez mrugniecia okiem przyjela
    karte ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-30 14:07:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > To prawdopodobnie wkrotce nie bedziesz mial problemu ;). U mnie Lider
    Price
    > zrezygnowal z akceptacji kart.

    B TW - nie ma to jak rozwoj rynku kart platniczych ;-D

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-04-30 15:41:55
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    No i wyszlo - chytry 2 razy traci ;-P zakupy pakowalem do plecaka a potem to
    wszystko wywalilem na tasme no a teraz wziolem plecak i widze ze cus tam
    jest ;-). Wyszedlem na zlodzieja ;-) 2,5 PLN sa w plecy ;-) moze pojde im
    oddac jak bede mial po drodze ;-D

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-04-30 15:45:49
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Skontaktuj sie z Polcardem, najlepiej mailem, telefonicznie moga poprosic o
    pisemne zgloszenie (nie wiem czy z lenistwa czy z innych powodow). Sklep
    dostanie ostrzezenie. Jesli jest oklejony to musi akceptowac platnosci bez
    takich ograniczen, szczegolnie ze to nie byla zlotowka, czy dwie. Swoja droga,
    szkoda ze zaplaciles za bagietke, mogles powiedziec, ze przykro ci ale nie masz
    gotowki.O ile wiem, to przyjecie platnosci karta nie jest umowa tylko z
    aklajerem, ale i z klientem - naklejka jest oferta handlowa. Takie postawy
    nalezy tepic, skoro ktos zobowiazuje sie do akceptowania kart platniczych, to
    niech to robi.

    dobek