  • 11. Data: 2012-10-18 12:20:11
    Temat: Re: Gdzie więcej niż 6,6?
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-10-18 11:54, Pawel pisze:
    > "Daje" rozumiem tylko na telefon, bo nigdzie na ich stronach na ma informacji o
    takim produkcie, ani tez nie ma mozliwosci wyboru takiej opcji w systemie
    transakcyjnym. Jesli wszystko jest ok i tak jak idea to opisuje to dlaczego nie jest
    to "oficjalne"?

    Trzeba podpisać w oddziale - godzina w plecy :-(

    P.

  • 12. Data: 2012-10-18 17:01:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Muszyński" k5ol4t$i82$...@u...news.interia.pl

    > Trzeba podpisać w oddziale - godzina w plecy :-(

    Nie w moim przypadku/wypadku. Ja muszę stale ćwiczyć kręgosłup.... ;)
    Głupio czytać ,,książkę'' w trakcie rozmowy, ale kiwać się można. :)
    [oby bankierzy nie myśleli że klient kiwając się, chce wykiwać bank...]

    Wam, drogie siostry, także radzę ćwiczenia Waszych kręgosłupów.
    Przed 25 laty mogłem, znaczy -- mogłam... ;) Mogłam stać na
    głowie do znudzenia (godzinę na przykład) a rok temu nie mogłam
    nawet poruszyć nią... Teraz, chyba dzięki kiwaniu tejże (ale bez
    piwa) moja szyja powraca do zdrowia.

    [sory Ozorowski -- lajf is brótal; tą razą Duch także drwi ze
    świata materii, z której zbudowana jest szyja; jeszcze gdyby
    tak lędźwie... przed rokiem niosłem 32 kg...]

    Wracając do książki -- widzę, że czytanie ze smartfonu
    w czasie prowadzenia rozmowy staje się codziennością.
    Można zabrać do banku ciekawą robótkę smartfonową. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-10-18 17:52:58
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 18 października 2012 12:22:07 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński
    napisał:

> [...]
    to "oficjalne"?

    > Trzeba podpisać w oddziale - godzina w plecy :-(

    Nie prawda. Rzeczywstosc w moim przypadku przeczy Twoijej wypowiedzi.

  • 14. Data: 2012-10-18 22:57:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @bolinko.wytnijto.org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Trzeba podpisać w oddziale - godzina w plecy :-(

    panowie, skąd takie informacje?
    Można załatwić telefonicznie na infolinii.
    Dlaczego nie ma na stronie? Tego nie wiem? Może dlatego, że pierwsi ominęli
    belkę i chcą, żeby zadziałał marketing szeptany?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 15. Data: 2012-10-19 00:51:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Oct 2012, Paweł Muszyński wrote:

    > IdeaBank ma lokatę Idealną Plus - to taka pół polisolokata - lokata na cały
    > kapitał z oprocentowaniem 0,1%,a polisa na oprocentowanie - więc masz BFG na
    > kapitał.

    W którym miejscu *regulaminu* jest tekst, z którego to wynika?
    Bo "broszurka" (informacyjna) w której to wytłuszczono zawiera wyraźne
    zastrzeżenie, że "nie stanowi podstawy dla roszczeń" itede.

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2012-10-19 03:57:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > wyraźne
    > zastrzeżenie, że "nie stanowi podstawy dla roszczeń" itede.

    hmm, muszę przeanalizowac to jeszcze dokładnie.
    Ale z tego mi powiedziano, konstrukcja jest taka, że na całość kapitału
    zakładana jest lokata w idea banku oprocentowana na 0,1%.
    Z tego jasnoby wynikało że zabezpieczenie BFG jest. TEgo przeciez nie
    trzeba dodatkowo definiować - jest lokata, jest BFG.

    Możesz dokładnie podać, czego dotyczy zastrzeżenie że "nie stanowi podstawy
    dla roszczeń"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 17. Data: 2012-10-19 16:30:07
    Od: r...@g...com

    Zupe

    W dniu piątek, 19 października 2012 03:58:06 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > trzeba dodatkowo definiować - jest lokata, jest BFG.
    >

    > Możesz dokładnie podać, czego dotyczy zastrzeżenie że "nie stanowi podstawy

    Jest to zwykla lokata oprocentowana na 0.1%. Tyle. Dlaczego nie miala by byc
    gwarantowana przez BFG ? Wszelka dokumentacja mowi o lokacie bankowej, regulamin,
    potwierdzenia. Nawet w systemie internetowym, widzana jest jak zwykla lokata (Idealna
    Plus). Ubezpieczenie to inna sprawa, dostajemy osobny certyfikat ubezpieczenia, z
    gwarantowanym swiadczeniem, (od 18kPLN na rok to okolo 1035PLN) za zycie i dozycie.
    Tyle. Od 0.1% odprowadzany jest belka, i oplaty dla polisy. Ponadto punkt 8
    regulaminu:
    "Środki pieniężne zgromadzone na Lokacie objęte są obowiązkowym syste-
    mem gwarantowania na zasadach określonych w ustawie o
    funduszu Gwarancyjnym."

    O czym tu dyskutowac ?

  • 18. Data: 2012-10-21 14:49:27
    Od: Zibo <z...@g...com>

    Zabezpieczenie kapitału - BFG
    Zabezpieczenie odsetek - UFG
    Czyli jeśli ubezpieczyciel padnie to dostaniesz 50% odsetek.
    Sam się zastanawiam ale póki Sync daje 7.5 nie ma o czym gadać.