  • 1. Data: 2012-10-17 11:06:55
    Temat: mBank - Opłata za zamówienie listy TAN
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Oni tak z automatu wysyłają i kasują _9zł_?
    Chciałem przejść na kody sms, a tutaj taki zonk.

    Zgodne z reg.?

  • 2. Data: 2012-10-17 11:42:37
    Temat: Re: mBank - Opłata za zamówienie listy TAN
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Oni tak z automatu wysyłają i kasują _9zł_?
    O ile dobrze pamiętam to tak. Dość dawno wprowadzili.

    > Chciałem przejść na kody sms, a tutaj taki zonk.
    >
    > Zgodne z reg.?
    Nie wiem.
    KJ

    By nature, men are nearly alike; by practice, they get to be wide apart.
    -- Confucius

  • 3. Data: 2012-10-17 11:58:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Oni tak z automatu wysyłają i kasują _9zł_?
    > Chciałem przejść na kody sms, a tutaj taki zonk.
    >
    > Zgodne z reg.?

    Niestety zgodne.

    Bodajże jak ostatnia lista zostaje zużyta w połowie (a może w 60%),
    automatycznie wysyłana jest kolejna. Można tę pseudo-funkcjonalność "w
    trosce o klienta" sobie wyłączyć na mLinii.

  • 4. Data: 2012-10-17 12:01:39
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu środa, 17 października 2012 11:20:03 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Oni tak z automatu wysyłają i kasują _9zł_?
    >
    > Chciałem przejść na kody sms, a tutaj taki zonk.
    >

    > Zgodne z reg.?

    Jeśli z ostatniej listy wykorzysta się powyżej 40 haseł to przysyłają nową z
    automatu, a opłata wynika z TOiP. Trzeba dokonać zmiany na SMS przed wykorzystaniem
    czterdziestego hasła.

  • 5. Data: 2012-10-17 13:11:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 03:01:39 -0700, Hakuna Matata napisał(a):

    > Jeśli z ostatniej listy wykorzysta się powyżej 40 haseł to przysyłają
    > nową z automatu, a opłata wynika z TOiP. Trzeba dokonać zmiany na SMS
    > przed wykorzystaniem czterdziestego hasła.

    Wystarczy wcześniej zgłosić żeby nie przysyłali i można wykorzystać 49.

  • 6. Data: 2012-10-17 13:26:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Oct 2012 03:01:39 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Hakuna Matata
    <b...@o...pl> napisał(-a):

    > Jeśli z ostatniej listy wykorzysta się powyżej 40 haseł to przysyłają nową z
    automatu, a opłata wynika z TOiP. Trzeba dokonać zmiany na SMS przed wykorzystaniem
    czterdziestego hasła.

    To, że opłata zgodna z TOiP to nie wątpię :)

    Ale czy zgodne z regulaminem automatyczne wysyłanie TAN?
    Niezamawianej.

  • 7. Data: 2012-10-23 15:09:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <b...@o...pl> napisał(-a):

    > Jeśli z ostatniej listy wykorzysta się powyżej 40 haseł to przysyłają nową z
    automatu, a opłata wynika z TOiP. Trzeba dokonać zmiany na SMS przed wykorzystaniem
    czterdziestego hasła.

    Mam wątpliwości czy zgodne.

    Nie widzę w regulaminie żadnej podstawy do świadczenia usługi automatycznej
    wysyłki (w zasadzie w TOiP jest tylko opłata za wysłanie listy, ale gdzie
    podstawa do wysyłki z automatu?).

    Zobaczymy co bank na moją reklamację odpowie...

  • 8. Data: 2012-11-19 11:57:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Oct 2012 15:09:55 +0200, w
    <q...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Wed, 17 Oct 2012 03:01:39 -0700 (PDT), w
    > <a...@g...c
    om>, Hakuna Matata

> [...]
    > podstawa do wysyłki z automatu?).
    >
    > Zobaczymy co bank na moją reklamację odpowie...

    Bank reklamację uwzględnił.

  • 9. Data: 2012-11-22 12:53:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Nov 2012 11:57:18 +0100, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Tue, 23 Oct 2012 15:09:55 +0200, w

    > Bank reklamację uwzględnił.

    Ha, teraz ojciec ma jeszcze ciekawszą historię.

    Nagle zablokowali mu ostatnią listę haseł (ZABLOKOWANA - przy na maila nic nie
    przysłali, nawet "pocałuj mnie w ...."), po czym w historii pojawiła się opłata
    za wysyłkę nowej listy.

    Cuda na kiju z tym bankiem...