    Subject: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: User <U...@U...com>
    Date: Sun, 23 Feb 2020 12:31:04 +0100

    > Ale potem do potwierdzania przelewów wystarczy stary tablet, mający tylko wifi.

    Bardzo dziękuje.
    Gdy "w końcu" kupię nowego smartfona, to po to, żeby móc na nim robić
    wszystko,
    co będzie mi potrzebne, w tym pełną obsługę np. banku N26.

    Przymierzam się do tej wymiany od jakiegoś czasu, bo mój obecny, stary
    smartfon ma
    wszystko to co jest mi potrzebne z jednym "ale": system operacyjny
    Windows Phone 8.1.
    Przyzwyczajenie w obsłudze też jest pewną wartością. Istnieje możliwość
    upgrade'u
    do Windows Phone 10, ale to nie zlikwiduje problemu, że obecnie tworzone
    apki już
    systemu Windows nie przewidują.
    Na moje pytanie jaki smartfon wybrać ktoś na grupie
    pl.misc.telefonia.gsm radził,
    żeby zwrócić uwagę na min.4GB RAM, baterię w okolicach 4000mAh i aparat
    odpowiadający
    moim wymaganiom. Nie mam w sprawie aparatu doświadczenia, nie mam z czym
    porównać.
    W moim obecnym smartfonie zarówno główna kamera, jak i kamera selfie
    mają po 5 MP.
    Z selfie nie korzystam, zdjęcia robione główną kamerą mogłyby byś
    lepsze. Może za bardzo się
    rozpisuję na temat kamery, ale zwróciłeś na to uwagę.
    Dodam jeszcze tylko, że interesują mnie rozmowy, SMSy/MMSy, internet, w
    tym poczta,
    www, komunikatory. Nie interesują mnie gry i fora społecznościowe. Jeśli
    chodzi o www,
    to najważniejsze jest dla mnie szybkie łączenie i płynne przewijanie.
    Wiem, że to nie jest grupa dotycząca wyboru smartfona, ale skoro
    możliwości smartfona
    są w przypadku np. banku N26 takie ważne, to myślę, że będzie mi to
    tutaj wybaczone. :-)
    Jeśli ktoś mógłby  tutaj podać przykład "w ogóle nowego" (nie tylko dla
    mnie) smartfona,
    który spełnia wymienione powyżej warunki, szczególnie ze względu na bank
    N26,
    ale nie nadmiernie drogiego z powodu innych, niepotrzebnych mi
    "bajerów", to z góry
    wyrażam wielką  wdzięczność.