  • Data: 2020-02-23 15:03:22
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 23 lutego 2020 12:31:07 UTC+1 użytkownik User napisał:

    > Bardzo dziękuje.
    > Gdy "w końcu" kupię nowego smartfona, to po to, żeby móc na nim robić
    > wszystko,
    > co będzie mi potrzebne, w tym pełną obsługę np. banku N26.

    Żeby nie wchodzić za bardzo w OT, to jeśli nie masz karty kredytowej w citi, możesz
    ją sobie założyć - karta simplicity jest całkowicie darmowa bez żadnych warunków - i
    jeszcze dostać za darmo telefon LG K30 dual sim.
    Wart podobno 600zł - taki w miarę nowy ze średniej półki.
    Do przeglądarki oraz apek bankowych spokojnie starczy - żona ma z citka LG K3 i
    wszystko działa, ze zdjęć też jest zadowolona - a to był taki z niskiej półki. W
    szufladzie leży też LG K8 (też od citka) - nieco większy i lepszy - a ten K30 jest
    jeszcze z tych nieco lepszych.
    Do tego mogę Cię polecić, za co citek podziękuje mi przelewm na 200zł.
    Jak masz ochotę to daj znać na priv.
    Mi akurat te LG odpowiadają, nie udziwniają niepotrzebnie androida jak np. szajsung -
    choć i tak najlepsze są nexusy z wanilowym andkiem.