  • 1. Data: 2006-06-12 06:14:27
    Temat: Gdzie taka karta kredytowa?
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Gdzie znajde karte kredytowa o nastepujacych cechach:
    - tania (chodzi mi o oplaty, ubezpieczenia, a nie oprocentowanie),
    - umozliwiajaca przelewy z rachunku karty, np. zeby zaplacic czynsz i zeby
    przelew taki byl traktowany jako transakcja bezgotowkowa (grace period),
    cecha dodatkowa, nieobowiazkowa:
    - liczaca oprocentowanie od dnia wymaganej splaty, a nie dnia transakcji.

    Pozdrawiam,
    BW.

  • 2. Data: 2006-06-12 06:59:46
    Temat: Re: Gdzie taka karta kredytowa?
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:lw2h04cvhyht$.1onhxhddfe3nx.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): Bronislaw Wolyniec napisal(a):

    > - liczaca oprocentowanie od dnia wymaganej splaty, a nie dnia transakcji.

    przylacze sie - istnieje na polskim rynku karta z takim featuresem?

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-06-12 07:15:56
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> napisał w wiadomości
    >W artykule news:lw2h04cvhyht$.1onhxhddfe3nx.dlg@40tude.net,

    > przylacze sie - istnieje na polskim rynku karta z takim
    > featuresem?

    Nie istnieje.

    marekz

  • 4. Data: 2006-06-12 07:27:15
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> napisał w wiadomości
    >W artykule news:lw2h04cvhyht$.1onhxhddfe3nx.dlg@40tude.net,
    > przylacze sie - istnieje na polskim rynku karta z takim featuresem?

    Owszem w Banku Millenium
    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/visa_economic/chce_miec/

    RJCz

  • 5. Data: 2006-06-12 07:27:46
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> napisał w wiadomości

    > Nie istnieje.

    Nie prawda, bo istnieje

  • 6. Data: 2006-06-12 07:40:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    > "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Nie prawda, bo istnieje

    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/visa_economic/chce_miec/

    Nieprawda bo nie istnieje...;-)
    Warto cztutac co sie samemu poleca.
    Cytat: "zawsze naliczamy mniejsze odsetki - liczymy je nie od dnia
    transakcji jak na innych kartach lecz od początku następnego okresu
    rozliczeniowego (nie dotyczy pożyczki gotówkowej)"

    jak widac nie "od dnia wymaganej splaty" tylko kapke wczesniej...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2006-06-12 07:42:02
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Rafał J. Czekała napisał(a):

    >Nie prawda, bo istnieje
    >http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millen
    nium/visa_economic/chce_miec/

    Nie prawda. Przelew z rachunku karty ma wszystkie cechy operacji
    gotowkowej ze wszystkimi przykrymi tego konsekwencjami.
    Inne wymagania "inicjataora" watku ta karta faktycznie spelnia.
    darek

  • 8. Data: 2006-06-12 08:57:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 12 Jun 2006 08:14:27 +0200, w
    <lw2h04cvhyht$.1onhxhddfe3nx.dlg@40tude.net>, Bronislaw Wolyniec
    <w...@S...poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > - umozliwiajaca przelewy z rachunku karty, np. zeby zaplacic czynsz i zeby
    > przelew taki byl traktowany jako transakcja bezgotowkowa (grace period),

    Hehe :)

  • 9. Data: 2006-06-12 09:13:49
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > - umozliwiajaca przelewy z rachunku karty, np. zeby zaplacic czynsz i zeby
    > przelew taki byl traktowany jako transakcja bezgotowkowa (grace period),

    Hehe :)

    ???

    w bzwbk i citi tak jest

    z tym, ze w bzwbk mozna dokonac przelewu na dowolny rachunek - oplata 3 zl,
    a w citi bez oplat z tym, ze grace period obejmuje tylko przelewy na
    wskazane przez
    bank rachunki (czynsz, media etc...)

    w getin podobnie, ale tam nie ma bankowosci elektronicznej ;-(

    pozdr
    RobertS