  • 1. Data: 2006-06-11 18:34:40
    Temat: czy dostanę kredyt pod zastaw polis na życie?
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam dwie polisy na życie, trochę już się uzbierało, potrzebuję pieniędzy,
    mógłbym te polisy spieniężyć..ale szkoda mi, są dosyć dobrze ulokowane i
    pracują, potem ciężko będzie te lata odrobić. One nie tylko są na życie, ale
    tez emerytalne. Czy zamiast rezygnacji z tych polis jakiś bank udzieliłby mi
    kredytu z zabezpieczeniem, ze w razie braku spłat dopiero wtedy spieniężam
    polisy?

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 2. Data: 2006-06-12 09:20:20
    Temat: Re: czy dostanę kredyt pod zastaw polis na życie?
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

> [...]
    >
    > Wiesiek
    >
    >mozesz zrobic cesje tych polis na bank i beda one zabezpieczeniem kredytu,
    na pewno nie dostaniesz 100%, ale (w zaleznosci od polisy) mozesz liczyc
    nawet o kredyt do 90% jej wartosci

    wazne jeszcze jest czy masz polise z funduszem inwestycyjnym czy tylko na
    zycie

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-06-12 16:42:42
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > nawet o kredyt do 90% jej wartosci
    >
    > wazne jeszcze jest czy masz polise z funduszem inwestycyjnym czy tylko na

    Tak jest z funduszem...A jaki bank jest chętny/;)

    Dziękuje
    Wiesiek

  • 4. Data: 2006-06-12 21:45:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RW" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak jest z funduszem...A jaki bank jest chętny/;)

    Mysle, ze zaden. Ubezpieczenia maja to do siebie, ze trudno z nich
    windykowac. Niektorzy ubezpieczyciele nawet pokazuja to jako zalete takiej
    inwestycji.

    MK