  • 1. Data: 2006-06-11 16:22:23
    Temat: konto walutowe - gdzie najorzystniej
    Od: "yapann" <y...@o...pe.el>

    w jakim banku najkorzystniej założyć konto walutowe - jakies sugestie?

    --
    ya

  • 2. Data: 2006-06-11 19:41:36
    Temat: Re: konto walutowe - gdzie najorzystniej
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yapann <y...@o...pe.el> wrote:
    > w jakim banku najkorzystniej założyć konto walutowe - jakies sugestie?

    MultiBank, Nordea Bank. A jesli sugestii potrzebujesz - to podaj tez jakies
    informacje. Przeciez nikt nie jest wrozka i nie wie co dla ciebie oznacza
    najkorzystniejsze. Chodzi ci o oprocenowanie, oplaty, uslugi w ramach
    rachunku? Konto w USD, w Euro?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-06-12 09:17:25
    Od: Piotrek Miller <p...@M...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2006 21:41:36 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

> [...]
    > informacje. Przeciez nikt nie jest wrozka i nie wie co dla ciebie oznacza
    > najkorzystniejsze. Chodzi ci o oprocenowanie, oplaty, uslugi w ramach

    No właśnie, aj bym chciał pociągnąć trochę ten temat, bo również mam
    dylemat. Odziedziczyłem konto walutowe (USD) wraz z zawartością w
    wysokości ok. 2 tys. USD. Konto jest, niestety, w PKO SA i zamiast
    pieniędzy przybywać, to niestety ubywa :-( Muszę to gdzieś przenieść.
    Traktuję je jako zabezpieczenie na czarną godzinę i poszukuję takiego
    konta, na którym nie będzie ich ubywało. Karty nie potrzebuję ale
    fajnie by było gdyby byłą możliwość ewentualnego wyrobienia. Co byście
    poradzili?

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 4. Data: 2006-06-12 13:32:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 12 Jun 2006 09:17:25 +0000 (UTC), Piotrek Miller

    >Traktuję je jako zabezpieczenie na czarną godzinę i poszukuję takiego
    >konta, na którym nie będzie ich ubywało. Karty nie potrzebuję ale

    Multi? Ja właśnie przenoszę tych kilka moich $$ z Nordei do nich, żeby
    zamiast 0,9% mieć 2,3% na miesięcznej lokacie.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2006-06-12 14:23:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Piotrek Miller wrote:

> [...]
    > konta, na którym nie będzie ich ubywało. Karty nie potrzebuję ale
    > fajnie by było gdyby byłą możliwość ewentualnego wyrobienia. Co byście

    Jak konto tylko do trzymania to albo multi, albo lepiej OKO w ING. A
    najlepiej lokaty w ING lub Getin

  • 6. Data: 2006-06-12 15:05:47
    Od: Piotrek Miller <p...@M...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Jun 2006 16:23:11 +0200, jureq napisał(a):

    > Jak konto tylko do trzymania to albo multi, albo lepiej OKO w ING. A
    > najlepiej lokaty w ING lub Getin

    To OKO w ING może być w walucie?

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    np: Abradab - Zielona Eminencja

  • 7. Data: 2006-06-12 16:31:07
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > To OKO w ING może być w walucie?