  • 1. Data: 2006-06-11 17:03:41
    Temat: Spłata kk
    Od: j...@w...pl

    W jaki najmniej uciążliwy sposób dla budżetu domowego spłacić zadłużenie karty
    kredytowej z której wyczerpano cały limit (3tys.).

  • 2. Data: 2006-06-11 17:19:55
    Temat: Re: Spłata kk
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > kredytowej z której wyczerpano cały limit (3tys.).

    jednorazowo

    Kasia

  • 3. Data: 2006-06-11 17:54:52
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    >W jaki najmniej uciążliwy sposób dla budżetu domowego spłacić zadłużenie
    >karty
    > kredytowej z której wyczerpano cały limit (3tys.).

    Spłacają kwotę minimalną.
    Co prawda, można tak niemal w nieskończoność (wiem, przesadzam nieco :)),
    ale uciążliwość tego długo będzie mała.

  • 4. Data: 2006-06-11 18:53:17
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:6b7d.000000b4.448c4ced@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
    > W jaki najmniej uciążliwy sposób dla budżetu domowego spłacić
    > zadłużenie karty kredytowej z której wyczerpano cały limit (3tys.).

    Przeniesc karte do innego banku, ktory oferuje splate poprzedniej karty i
    przy tym niskie oprocenotwanie kredytu na karcie. Raiffeisen ma teraz prawie
    3 miesiace z kredytem 0% i karte za darmo.
    I regularnie ciulac na splate.

    --
    darnok

  • 5. Data: 2006-06-12 05:27:18
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    j...@w...pl napisał(a):

    >W jaki najmniej uciążliwy sposób dla budżetu domowego spłacić zadłużenie karty
    >kredytowej z której wyczerpano cały limit (3tys.).

    Przeksztalcic zadluzenie w kredyt ratalny, zazwyczaj duzo korzystniej
    oprocentowanym (dla klienta :-) ) i skrupulatnie splacac. Jak nie ma
    takiej opcji - przenosic karte z banku do banku korzystajac z balance
    transfer jednoczesnie stopniowo splacajac zadluzenie.
    darek