  • 1. Data: 2004-08-10 16:04:35
    Temat: Gdzie spieniezyc AmEx Gift Cheque
    Od: Krzysztof Olesiejuk <l...@n...infomark.com.pl>

    Witam,
    gdzie najlepiej spieniezyc American Express Gift Cheque?
    Czy oplaty sa wszedzie takie same, czy zaleza od banku?
    Czeki sa w USD, ja jestem z Gornego Slaska, jesli ma to
    jakies znaczenie
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-08-11 06:04:41
    Temat: Re: Gdzie spieniezyc AmEx Gift Cheque
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Olesiejuk" <l...@n...infomark.com.pl>
    napisał w wiadomości news:slrn.pl.chhsgt.3uo.lopez@karaluch.local...
> [...]
    > Czy oplaty sa wszedzie takie same, czy zaleza od banku?
    > Czeki sa w USD, ja jestem z Gornego Slaska, jesli ma to

    Np w PKO BP SA. Prowizja to 1,5% nie mniej niż10 PLN.