  • 1. Data: 2004-08-10 16:29:12
    Temat: pozyczka gotowkowa bez BIK
    Od: "tom" <t...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow,

    Mam pytanie jak w temacie.
    Niestety :) figuruje w BIK (nie jako niesolidny klient, tylko jako klient
    posiadajacy juz pewne zaangazowanie kredytowe).
    Potrzebuje jednak zaciagnac pozyczke gotowkowa - zarobki netto mam dobre,
    umowe na czas nieokreslony, wynagrodzenie bez zajec, etc.
    Czy i gdzie jest mozliwosc uzyskania pozyczki w kwocie ok. 5000 PLN? Czy np.
    SKOK lub jakies BS moga mi jej udzielic?
    Pomijajac oczywiscie "szemrane" firmy argentynskie.

    Dziekuje za wszelkie informacje
    Pozdrawiam
    T.