  • 81. Data: 2017-01-23 10:38:17
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 10:11, Kamil Jońca pisze:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:
    >
    > [...]
    > Ale to Ty wprowadziłeś temat nolimit do wątku :)

    Powtórzę, bo widzę że przed wycięciem cytatu nie zdążyłeś go przeczytać:

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2017-01-23 10:41:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 10:30, J.F. pisze:

    > Bo raz na rok dzwoni do przychodni, jakby nie wiedzial, ze telefonicznie
    > to tam nic nie zalatwi :-)

    Trudno dyskutować z twoimi błędnymi tezami. Normalnie na stacjonarne
    dzwoni się częściej niż raz na rok, i wiele rzeczy można załatwić.
    Człowiek normalnie korzystający z telefonu dzwoni na stacjonarne. Jeśli
    ktoś dzwoni mało, albo tylko na wybrane numery (do rodziny?), to ofertą
    jest jakiś pakiet minut (np. 100 za 5zł), albo bezpłatne połączenia
    wewnątrz sieci, a nie taka proteza "bezpłatne komórkowe", błędnie
    nazywana nolimitem.

    > Raczej ponarzekaj na operatorow, ktorzy nie wiadomo czego postanowili
    > sobie ze stacjonarek zrobic zrodlo dochodu :-)

    Bo mogą. Bo gro ludzi "nie zauważy różnicy", czy nawet jeszcze będą
    zadowoleni "bo oni przecież nie dzwonią na stacjonarne". A jak jednak
    będą musieli zadzwonić, to przepłacą.

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2017-01-23 10:42:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Powtórzę, bo widzę że przed wycięciem cytatu nie zdążyłeś go przeczytać:

    Bardziej chodziło mi o "[...]Żeby w dzisiejszych czasach w dobie nolimitu za
    20-25zł[...]" .
    KJ

    Any father who thinks he's all important should remind himself that this
    country honors fathers only one day a year while pickles get a whole week.

  • 84. Data: 2017-01-23 11:04:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 10:42, Kamil Jońca pisze:

    > Bardziej chodziło mi o "[...]Żeby w dzisiejszych czasach w dobie nolimitu za
    > 20-25zł[...]" .

    Gubisz wątek.

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2017-01-23 11:07:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-23 o 10:23, J.F. pisze:
    > A to zalezy ile ktos na te stacjonarki dzwoni.
    > Dla jednych to jednak moze byc nolimi za 19zl, dla innych za 29, dla
    > jeszcze innych np za 23 zl srednio...

    Jak ktoś już chce no limit to po to żeby nie sprawdzać gdzie dzwoni
    tylko DZWONIĆ i nie marnować czasu i nerwów.

    Dlatego podniecanie się nolimitem za 20 zł gdy prawdziwy kosztuje 30
    (np.) uważam za śmieszne skąpstwo nie warte zachodu i dyskusji.

    Nie stać na 30 zł to niech weźmie na kartę i liczy minuty. Proste :-)

    To pisałem ja, Kowalski z zarobkami poniżej średniej krajowej :-)

  • 86. Data: 2017-01-23 11:20:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 11:07, z pisze:

> [...]
    >
    > Dlatego podniecanie się nolimitem za 20 zł gdy prawdziwy kosztuje 30
    > (np.) uważam za śmieszne skąpstwo nie warte zachodu i dyskusji.

    Przede wszystkim chodzi o to, że oferta bez stacjonarnych (jak i bez
    mmsów, o czym większość zapomina) *nie jest nolimitem*. A mimo to jest
    tak reklamowana.

    > Nie stać na 30 zł to niech weźmie na kartę i liczy minuty. Proste :-)

    Jest wiele ofert z liczeniem minut, za cenę poniżej 10zł można wybrać
    coś do gadania przez godzinę, dwie lub trzy, a jeszcze bezpłatne w sieci.

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2017-01-23 13:11:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Jak ktoś już chce no limit to po to żeby nie sprawdzać gdzie dzwoni

    Wielu tak naprawde to az "no limit" niepotrzebny ... ale tak sie
    porobilo, ze innych juz prawie nie ma :-)

    >tylko DZWONIĆ i nie marnować czasu i nerwów.

    A i tak wie, ze ze wiekszosc przegaduje z dziewczyna, i to na komorke
    :-)

    >Dlatego podniecanie się nolimitem za 20 zł gdy prawdziwy kosztuje 30
    >(np.) uważam za śmieszne skąpstwo nie warte zachodu i dyskusji.

    Takie czasy - za 30 zl to mozna miec wszedzie, teraz jak ktos chce sie
    wykazac, to musi znalez lepsza oferte :)

    >Nie stać na 30 zł to niech weźmie na kartę i liczy minuty. Proste :-)

    Ale nie trzeba, nju ma to do siebie, ze i te stacjonarne sa
    ograniczone.
    Wiecej niz 29zl za rozmow nie zaplaci, a moze mniej.

    Pozostaje kwestia sms :-)

    J.

  • 88. Data: 2017-01-23 13:40:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-23 o 11:20, Liwiusz pisze:
    > Przede wszystkim chodzi o to, że oferta bez stacjonarnych (jak i bez
    > mmsów, o czym większość zapomina) *nie jest nolimitem*. A mimo to jest
    > tak reklamowana.

    Co nie znaczy że piszący tu rozgarnięci, inteligentni, na poziomie
    ludzie muszą ten reklamowy bełkot powtarzać :-)

  • 89. Data: 2017-01-23 13:46:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-23 o 13:11, J.F. pisze:
    > A i tak wie, ze ze wiekszosc przegaduje z dziewczyna, i to na komorke :-)

    To gimbaza tak ma. :-) Kowalski raz na kilka miesięcy się natnie na
    rachunek 20-30 zł za połączenia na stacjonarne do jakiejś instytucji
    gdzie musi zadzwonić i więcej już pseudo nolimitu nie weźmie :-)

    > Pozostaje kwestia sms :-)

    SMS? Po co jak się ma darmowe rozmowy?

    Albo wszelakiej maści komunikatory na bezmyślne czatowania. :-)

    Wszak te parę giga internetu też dają w pakiecie.

  • 90. Data: 2017-01-23 14:10:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 13:11:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale nie trzeba, nju ma to do siebie, ze i te stacjonarne sa
    > ograniczone.
    > Wiecej niz 29zl za rozmow nie zaplaci, a moze mniej.
    >
    > Pozostaje kwestia sms :-)

    Jako że trzem osobom z mojej rodziny karty NJU zamówiłem i praktycznie obsługuję ich
    konta to trochę ta ofertę przybliżę

    Mama która potrafi wygadać grubo ponad 3000minut miesięcznie płaci ok 20zł w ofercie
    "Do komórkowych za 19 zł"
    -rozmowy komórkowe bez limitu - max. 19 zł.
    -rozmowy ze stacjonarnymi bez limitu - max. 10 zł.
    -SMS-y i MMS-y bez limitu - max. 9 zł.
    -3 GB internetu - max. 19 zł.

    Teściowa trochę z netu w komórce korzysta i tez płaci 19zł- oferta "Rozmowy i
    internet" Ma tym:
    Rozmowy bez limitu (z numerami komórkowymi),
    Internet 1 GB.
    bez limitu ze stacjonarnymi - dodatkowo max. 10 zł.
    SMS i MMS: bez limitu- dodatkowo max. 9 zł.

    Teściu płaci 39zł w ofercie "Jeden na wszystko" i to jest chyba pełny nolimit bo ma w
    tym:
    -rozmowy komórkowe i stacjonarne bez limitu
    -SMS-y i MMS-y bez limitu
    -32,5 GB internetu