  • 91. Data: 2017-01-23 14:47:45
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:fdb245b8-059a-41a6-a609-a41437c06a0b@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 13:11:37 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Jako że trzem osobom z mojej rodziny karty NJU zamówiłem i
    >praktycznie obsługuję ich konta to trochę ta ofertę przybliżę

    >Mama która potrafi wygadać grubo ponad 3000minut miesięcznie płaci ok
    >20zł w ofercie "Do komórkowych za 19 zł"
    >-rozmowy komórkowe bez limitu - max. 19 zł.
    >-rozmowy ze stacjonarnymi bez limitu - max. 10 zł.
    >-SMS-y i MMS-y bez limitu - max. 9 zł.
    >-3 GB internetu - max. 19 zł.

    Ale to znaczy, ze niemal wylacznie do komorek, ewentualnie prawie
    wszystko na stacjonarne.
    Bo jak bedzie troche komorek, troche stacjonarnych, troche SMS i ciut
    internetu - to bedzie 57 zl, a nie 20 :-)

    >Teściu płaci 39zł w ofercie "Jeden na wszystko" i to jest chyba pełny
    >nolimit bo ma w tym:
    >-rozmowy komórkowe i stacjonarne bez limitu
    >-SMS-y i MMS-y bez limitu
    >-32,5 GB internetu

    Ale to jednak 39zl. Mozna poszukac tanszej oferty, choc raczej mniej
    internetu.

    J.

  • 92. Data: 2017-01-23 14:50:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2017-01-23 o 13:11, J.F. pisze:

    >To gimbaza tak ma. :-) Kowalski raz na kilka miesięcy się natnie na
    >rachunek 20-30 zł za połączenia na stacjonarne do jakiejś instytucji
    >gdzie musi zadzwonić i więcej już pseudo nolimitu nie weźmie :-)

    Jesli raz na pare miesiecy, to sobie policzy, ze i tak jest do przodu.

    A jesli czesciej - w nju jest gorny limit 10zl na stacjonarne, wiec
    wiecej nie zaplaci.
    Ale jak ma byc ciesciej, to z 20zl robi sie nam 30.

    >SMS? Po co jak się ma darmowe rozmowy?

    Czasem sie przydaja.

    >Albo wszelakiej maści komunikatory na bezmyślne czatowania. :-)
    >Wszak te parę giga internetu też dają w pakiecie.

    A to juz zalezy od pakietu.

    J.

  • 93. Data: 2017-01-23 15:09:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-23 o 14:50, J.F. pisze:
    > Jesli raz na pare miesiecy, to sobie policzy, ze i tak jest do przodu.

    Ale po to brał nolimit żeby nie liczyć i nie modlić się że to będzie raz
    na miesiąc albo 50 zł co 3 mies. :-)

    > A jesli czesciej - w nju jest gorny limit 10zl na stacjonarne, wiec
    > wiecej nie zaplaci.

    Dlatego mówimy o _prawdziwym no limit_ który obejmuje również stacjonarne

    > Czasem sie przydaja.

    Masz rację przydaje się 3-5 razy w miesiącu :-)

    > A to juz zalezy od pakietu.

    Nie wyobrażam sobie NO LIMITU ;-) bez paru giga netu żeby nie dziadować
    i znowu liczyć grosze :-)
    Czasem trzeba jakieś www obejrzeć choćby rozkład jazdy oblukać.

    NIE. Nie pudelki bo to ogląda gimbaza i zdrapuje zdrapki co miesiąc albo
    nowe startery z bonusami za rejestrację ;-)

  • 94. Data: 2017-01-23 15:12:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 15:09, z pisze:

    > Nie wyobrażam sobie NO LIMITU ;-) bez paru giga netu żeby nie dziadować
    > i znowu liczyć grosze :-)

    Ile by tego pakietu nie było - nie można mówić, że smsa może sobie
    wysłać przez komunikator - po to właśnie jest nolimit, aby wiadomość
    tekstową po prostu wysłać, a nie zastanawiać się, jaki komunikator
    trzeba zainstalować, aby komuś wysłać wiadomość tekstową, i co zrobić,
    jeśli ten ktoś z żadnego komunikatora nie korzysta?

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2017-01-23 15:19:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 14:47:48 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale to znaczy, ze niemal wylacznie do komorek, ewentualnie prawie
    Dokładnie tak. Praktycznie comiesiąc ponad 3tys minut

    > wszystko na stacjonarne.
    > Bo jak bedzie troche komorek, troche stacjonarnych, troche SMS i ciut
    > internetu - to bedzie 57 zl, a nie 20 :-)
    Nie ma takiej opcji
    Już chyba ze dwa lata mama z tego korzysta i nigdy więcej jak 21zł nie zapłaciła. Ale
    zaintrygowałeś mnie tym netem i widzę ze muszę mamie zmienić usługę na "Rozmowy i
    internet" Będzie bezpieczniej bo nawet jak tam przypadkowo się net włączy to nic za
    transfer nie nalicza a w usłudze która ma obecnie gdy w smartfonie by net włączyła
    przypadkowo to w najgorszym wypadku by za net 19zł dopłaciła. "Rozmowy i internet"
    jest bezpieczniejsze bo 1GB w abonamencie a później lejek.

    > Ale to jednak 39zl. Mozna poszukac tanszej oferty, choc raczej >mniej internetu.

    Jako ze gość w ochronie pracuje na nocki to sobie całe noce jakieś filmy via net
    ogląda. Tak średnio 10GB miesięcznie do tej pory zużywa(dane z 3 ost miesięcy) Więc
    może coś tańszego o dyche bym mu znalazł ale szkoda zachodu.

  • 96. Data: 2017-01-23 15:20:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-23 o 15:12, Liwiusz pisze:
    > jeśli ten ktoś z żadnego komunikatora nie korzysta?

    To dzwoni :-) a jak musi i potrafi ;-) to wyśle te parę w miesiącu co
    będzie stanowiło 1-2 zł. W porównaniu z infolinią czy szpitalem
    (odpukać) koszty są pomijalne.

  • 97. Data: 2017-01-23 15:23:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 15:13:00 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ile by tego pakietu nie było - nie można mówić, że smsa może sobie
    > wysłać przez komunikator - po to właśnie jest nolimit, aby wiadomość
    > tekstową po prostu wysłać,

    Zależy co kto lubi
    Ja sms praktycznie nie wysyłam, nie wiem czy w ostatnich 12 miesiącach więcej jak
    10szt wysłałem. Pewnie nie. Wole zadzwonić.
    SMsy to dla gimbazy usługa;)

  • 98. Data: 2017-01-23 15:45:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:
    >Dokładnie tak. Praktycznie comiesiąc ponad 3tys minut

    >Nie ma takiej opcji
    >Już chyba ze dwa lata mama z tego korzysta i nigdy więcej jak 21zł
    >nie zapłaciła.

    Opcja jest - wystarczy ze zadzwoni "do przychodni" i powisi godzine na
    sluchawce :)

    A obiektowego wifi tam nie ma ?

    J.

  • 99. Data: 2017-01-23 16:23:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 15:45:14 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Opcja jest - wystarczy ze zadzwoni "do przychodni" i powisi godzine na
    > sluchawce :)

    To max 10zł dojdzie;).
    A 10zł to jaby nie patrzec ok 1% mamy emerytury

    > A obiektowego wifi tam nie ma ?

    Jak by było to by teść miał "rozmowy i internet" a nie fulwypas nolimit;)

  • 100. Data: 2017-01-23 17:18:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-23 o 16:23, Kris pisze:

    > To max 10zł dojdzie;).
    > A 10zł to jaby nie patrzec ok 1% mamy emerytury

    > Jak by było to by teść miał "rozmowy i internet" a nie fulwypas nolimit;)

    A ma ktoś mama/teść coś stacjonarnego od orange?
    Bo wtedy 4 karty SIM z nolimit kosztują łącznie 65PLN

    --
    Pete