eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie siedzi wirus który wykradł 30zł? › Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Date: Mon, 23 Jan 2017 10:41:43 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <o64j4n$ue5$1@node2.news.atman.pl>
    References: <o5r5do$oki$1@news.chmurka.net> <o5sqcu$e2k$1@node2.news.atman.pl>
    <o5sr5o$d2v$1@news.chmurka.net> <o5srfc$ffp$1@node2.news.atman.pl>
    <o5stik$dtf$1@news.chmurka.net> <o5su0p$i4v$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@a...kjonca> <5882694e$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <5885c430$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <o64ggd$rmt$1@node2.news.atman.pl>
    <5885cd26$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs350670.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1485164503 31173 37.47.1.15 (23 Jan 2017 09:41:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jan 2017 09:41:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <5885cd26$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:629165
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-23 o 10:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:o64ggd$rmt$...@n...news.atman.pl...
    >> Ja też kilka dni temu wisiałem w przychodni godzinę na telefonie.
    >> Oczywiście "na połączeniu" z centralką.
    >
    >> Nie rozumiem tych podniecających się "nolimtem" bez stacjonarnych.
    >> Gdyby jeszcze ten dorzutek stacjonarnych kosztował niewiadomo ile, ale
    >> tak to jest tylko efekt źle dobranej przez klienta oferty, albo skutek
    >> dziwnej
    >
    > Bo raz na rok dzwoni do przychodni, jakby nie wiedzial, ze telefonicznie
    > to tam nic nie zalatwi :-)

    Trudno dyskutować z twoimi błędnymi tezami. Normalnie na stacjonarne
    dzwoni się częściej niż raz na rok, i wiele rzeczy można załatwić.
    Człowiek normalnie korzystający z telefonu dzwoni na stacjonarne. Jeśli
    ktoś dzwoni mało, albo tylko na wybrane numery (do rodziny?), to ofertą
    jest jakiś pakiet minut (np. 100 za 5zł), albo bezpłatne połączenia
    wewnątrz sieci, a nie taka proteza "bezpłatne komórkowe", błędnie
    nazywana nolimitem.


    > Raczej ponarzekaj na operatorow, ktorzy nie wiadomo czego postanowili
    > sobie ze stacjonarek zrobic zrodlo dochodu :-)

    Bo mogą. Bo gro ludzi "nie zauważy różnicy", czy nawet jeszcze będą
    zadowoleni "bo oni przecież nie dzwonią na stacjonarne". A jak jednak
    będą musieli zadzwonić, to przepłacą.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1