  • 1. Data: 2006-06-02 10:26:50
    Temat: Re: Gdzie kredyt po 3-4 miesiącach działalności ?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e5p1ca$k0n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Prowadzę działalność gospodarczą od 3 miesięcy.
    >
    > Czy z takim "stażem" mogę się w jakimś banku ubiegać o kredyt ?

    IMHO predzej w jakims funduszu wspierania przedsiebiorczosci, a nie banku...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 2. Data: 2006-06-02 10:45:22
    Temat: Gdzie kredyt po 3-4 miesiącach działalności ?
    Od: "Rafal" <l...@g...pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą od 3 miesięcy.

    Czy z takim "stażem" mogę się w jakimś banku ubiegać o kredyt ?

    Widzę, że w większej liczbie przypadków minimum 12 miesięcy jest brane pod
    uwagę.

    Czy są jakieś banki, które udzielą kredytu po 3 miesiącach prowadzenia
    działalności ?

    Rafał

  • 3. Data: 2006-06-02 16:30:51
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy są jakieś banki, które udzielą kredytu po 3 miesiącach prowadzenia
    > działalności ?

    BPH
    http://www.bph.pl/pl/firmy/harmonium/p_harmonium_sta
    rt