  • 1. Data: 2006-06-01 19:07:31
    Temat: Gdzie kredyt 5tys zł
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Witam
    Potrzebuję wziąść kredyt w wysokości 4-5 tys. zł. Brakuje mi do kupna
    samochodu (oczywiście z małym zapasem). Czy ktoś może mi polecić bank gdzie
    oprocentowanie bedzie najkorzystniejsze? Dzwoniłem do BPH i Dominet.
    Zaglądnąłem na www.bankier.pl. Nie jestem mocny w "oprocentowaniu, kosztach,
    prowizji" stąd prosze Was o pomoc.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2006-06-01 20:48:17
    Temat: Re: Gdzie kredyt 5tys zł
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Podstawowe pytania:
    1. Jaki okres kredytowania?
    2. Czy ze zdolnością kredytową wszystko jest OK?
    3. Czy to ma być kredyt gotówkowy (konsumpcyjny) czy samochodowy?

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-06-02 05:13:27
    Od: zbig <z...@p...com>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > samochodu (oczywiście z małym zapasem). Czy ktoś może mi polecić bank gdzie
    > oprocentowanie bedzie najkorzystniejsze? Dzwoniłem do BPH i Dominet.

    najprościej i najczęściej najtaniej : weź kredyt odnawialny tam gdzie
    wpływa twoja pensja

  • 4. Data: 2006-06-02 07:50:22
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał

> [...]
    > gdzie
    > oprocentowanie bedzie najkorzystniejsze? Dzwoniłem do BPH i Dominet.

    Najtanszy jest PKO BP.

    Neko

  • 5. Data: 2006-06-02 08:39:13
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Podstawowe pytania:
    > 1. Jaki okres kredytowania?

    Chciałbym spłacić maksymalnie 24 miesiące

    > 2. Czy ze zdolnością kredytową wszystko jest OK?

    Nie będzie z tym problemu

    > 3. Czy to ma być kredyt gotówkowy (konsumpcyjny) czy samochodowy?

    I tu własnie mam problem. Wydaje mi się że z kredytem gotówkowym jest mniej
    zachodu.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2006-06-02 11:44:39
    Od: "custeau" <c...@o...pl>

    Neko wrote:

    > Najtanszy jest PKO BP.
    >
    > Neko

    Nieprawda! Najtańszą ofertę komercyjnego kredytu gotówkowego oferuje w
    tej chwili Bank Millennium!

    C.