  • 1. Data: 2006-06-01 21:32:49
    Temat: Bankomat wciągnął pieniądze :(
    Od: nijou <p...@n...malpa.o2.kropka.pl>

    Witam. Bank: mBank. Ponieważ dość pilnie potrzebowałem gotówki,
    pojechałem ciemną nocą wypłacić 300 PLN, z gdańskiego oddziału
    Multibanku (mają w ścianie Euroneta). Bankomat wypłacił pieniądze.
    Najpierw zabrałem kartę, ale niestety trochę za długo ją instalowałem w
    portfelu. Kiedy sięgałem po gotówkę, bankomat zrobił slurp... i wciągnął
    z powrotem kasę, bezczelnie drukując potwierdzenie "transakcji". Jeszcze
    raz włożyłem kartę, sprawdziłem saldo - odjęło mi 300 PLN. Zadzwoniłem
    do mLinii, a tam panienka poinformowała mnie że po 7 dniach mogę złożyć
    reklamację. I w ten oto durny sposób pozbyłem się 300 PLN. Czy możecie
    coś doradzić, jak załatwić tę sprawę?

    nijou

  • 2. Data: 2006-06-01 21:43:49
    Temat: Re: Bankomat wciągnął pieniądze :(
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Złóż reklamację na piśmie. Wyślij poleconym do mBanku i nie czekaj 7 dni
    (nie widzę sensu).
    Obsługa bankomatu ma możliwość sprawdzenia ilości niepodjętej gotówki i
    jeśli wszystko się będzie zgadzało to reklamacja zostanie uznana. Musisz
    się tylko uzbroić w cierpliwość bo trochę to potrwa.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-06-01 21:55:53
    Od: "Kriso" <bit@neo_konto.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> napisał w
    wiadomości news:e5nn2j$mdl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jeśli wszystko się będzie zgadzało to reklamacja zostanie uznana. Musisz
    > się tylko uzbroić w cierpliwość bo trochę to potrwa.

    Mha, 7 dni to i tak super szybko. Mi w podobnej sytuacji, wyplacalem dosyc
    duzo 2000zl, banknot sie zablokowal w podajniku i wszystko wciagnelo
    spowrotem. Efekt taki, 60 dni zablokowali mi 2tys zl. Po 60 obciazenie
    anulowano.

    Kris

  • 4. Data: 2006-06-01 22:35:07
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Kriso napisał(a):
    > Mha, 7 dni to i tak super szybko.

    Czytaj ze zrozumieniem. Kolega napisał, że kazali mu złożyć reklamację
    po 7 dniach, a nie że załatwili sprawę.

    --
    Dawid

  • 5. Data: 2006-06-02 05:34:03
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl>

    > Czy możecie coś doradzić, jak załatwić tę sprawę?

    Może to nie porada, ale napiszę jak było w moim wypadku, a nuż się przyda :)
    Bankomat PKOBP, konto Inteligo. Bankomat z uwagi na awarię systemu uznał, że
    wypłacił mi 1000 zł, nie dostałem potwierdzenia, ale pojawiła się blokada na
    koncie. Na Infolinii kazali czekać 7 dni na odblokowanie środków, ale po 5
    dniach 1000 zł pojawił się jako obciążenie. W dalszej części kazali mi
    wypełnić reklamację do Visy i po ok. 20 dniach zwrócili kasę.
    Tutaj mała wazelinka dla Inteligo, bo dzwonili 4 razy z informacją o
    statusie reklamacji i prośbą o cierpliwość. Myślę, że system reklamacji i
    obsługi dot. bankomatów jest wszędzie podobny. W Twoim przypadku powinno być
    prościej, bo bankomat będzie miał w logach cofnięcie pieniędzy i myślę, że
    potrwa to krócej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2006-06-02 08:10:26
    Od: Jacek Kalamarz <s...@u...rolskiego.net.wytnij.maupe>

    On 2006-06-02, Kret <m...@w...net.pl> wrote:
    > W dalszej części kazali mi
    > wypełnić reklamację do Visy i po ok. 20 dniach zwrócili kasę.
    > Tutaj mała wazelinka dla Inteligo, bo dzwonili 4 razy z informacją o
    > statusie reklamacji i prośbą o cierpliwość.

    To chyba standardowa procedura w Inteligo. Ja wybierałem 150zł. Byłem
    przy tym nieco wczorajszy i nie pamiętam, czy wziąłem gotówkę do
    portfela. W każdym razie kilka godzin później nie znalazłem jej ;)
    Po reklamacji w Visie, gdzie trzymałem się wersji "bankomat nie wydał
    gotówki", również dzwoniono do mnie z Inteligo co 3-4 dni, że próbuja
    przyspieszyć zwrot, ale nie bardzo mogą. Po 3 tygodniach miałem środki z
    powrotem na koncie.

    --
    pozdrawiam
    jacek

  • 7. Data: 2006-06-02 09:16:10
    Od: "vaino" <v...@p...onet.pl>

    ja kiedys zapomnialem zabrac pieniedzy z bankomatu i poszedlem w sina dal

    gdy sie zorientowalem zlozylem telefonicznie reklamacje w mbanku i po ok. 2
    miesiacach zwrocili mi kase

  • 8. Data: 2006-06-04 10:25:39
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    nijou zapodał(a):

> [...]
    > panienka poinformowała mnie że po 7 dniach mogę złożyć reklamację. I w ten oto
    durny sposób pozbyłem się 300 PLN. Czy możecie

    Hmmm... ja miałem taką sytuację we Wrocławiu z 2 lata temu... Zadzwoniłem
    na mlinię. Pani powiedziała, że w najbliższym czasie skontaktuje się ze mną
    ktoś z Euronetu. Po pół godzinie zadzwoniła Pani z Euronetu, zapytała jaki
    bankomat. Zdalnie stwerdziła, że bankomat wydał złą ilość pieniędzy. Na następny
    dzień miałem zwrot kasy.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 9. Data: 2006-06-06 05:12:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 01 Jun 2006 23:32:49 +0200, nijou napisał(a):

    W moim przypadku bankowamt wogóle nie wydał pieniędzy.
    Karta Maestro BPH, bankomat BPH w oddziale BPH w środku.

    Włożyłem karte, PIN, kwota, bankomat zwrócił kartę i zasilanie zdechło.
    Ponieważ było to w oddziale więc od razu zgłosiłem to w okienku,
    wydrukowali mi reklamację tylko do podpisania, po zakończonym dniu i
    rozliczeniu bankomatu zablokowana kwota pojawiła się na koncie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net