  • 1. Data: 2006-06-02 06:43:52
    Temat: KB - kredyt hipoteczny
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    Składałam ostatnio wniosek o kredyt hipoteczny (+ remont) w jednym z
    oddziałów Kredyt Banku w Warszawie. Wielkość kredytu 270.000 zł.
    Kierownik zaproponował mi następujące warunki:
    - kwota 262.000 zł rozłożona na 20 lat
    - pozostała kwota 8.000 zł - dodatkowy kredyt na 4 lata
    - oprocentowanie w CFH - 3,59%
    - zaproponował przeniesienie konta do ich oddziału - co zmniejszy
    prowizję o 1200 zł.

    Czy mi się wydaje czy owy pan kierownik bardzo chciał mnie zniechęcić do
    tego kredytu. Mam wrażenie, że świetnie zagospodarował moje miesięczne
    dochody, z których połowa trafiała by właśnie do tego banku.
    Zdolność kredytową mam dobrą, a mam wrażenie, że z okresem spłaty na 20
    lat można ich poprostu wyśmiać.
    Jestem ciekawa Waszych opinii.

    Pozdrawiam
    Agnetta

  • 2. Data: 2006-06-02 08:59:00
    Temat: Re: KB - kredyt hipoteczny
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Agnetta napisał(a):
    > - oprocentowanie w CFH - 3,59%

    Bardzo dziwne, mi inny oddział KB zaoferował znacznie niższe
    oprocentowanie. Od czego oni to uzależnieją?

  • 3. Data: 2006-06-02 08:59:34
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    Użytkownik Jacek Popławski napisał:

    > Bardzo dziwne, mi inny oddział KB zaoferował znacznie niższe
    > oprocentowanie. Od czego oni to uzależnieją?

    Taka maja podobno standardowa oferte. Pan w ogole byl zdziwiony, ze
    bylam wlasnie w tym oddziale po kredyt - bo chyba w ogole nikt tam nie
    sklada wnioskow. Hmm...

  • 4. Data: 2006-06-02 09:16:09
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Agnetta napisał(a):

    > Taka maja podobno standardowa oferte. Pan w ogole byl zdziwiony, ze
    > bylam wlasnie w tym oddziale po kredyt - bo chyba w ogole nikt tam nie
    > sklada wnioskow. Hmm...

    Powyżej 3.4% było w ich tabelce z ofertami, być może jak ktoś już chce
    złożyć wniosek to rozmawiają inaczej. Człowiek, z którym rozmawiałem
    przebił ofertę mBanku.

  • 5. Data: 2006-06-02 09:39:05
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    > Powyżej 3.4% było w ich tabelce z ofertami, być może jak ktoś już chce
    > złożyć wniosek to rozmawiają inaczej. Człowiek, z którym rozmawiałem
    > przebił ofertę mBanku.

    Ja ten wniosek zlozylam i czekam na dalsze negocjacje. Sama jestem
    ciekawa. A czy Tobie tez zaproponowano tylko 20 lat na okres splaty?

  • 6. Data: 2006-06-02 11:46:31
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Agnetta napisał(a):
    > Ja ten wniosek zlozylam i czekam na dalsze negocjacje. Sama jestem
    > ciekawa. A czy Tobie tez zaproponowano tylko 20 lat na okres splaty?

    Oczywiście 30.

  • 7. Data: 2006-06-02 11:47:08
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Agnetta napisał(a):
    > Ja ten wniosek zlozylam i czekam na dalsze negocjacje. Sama jestem
    > ciekawa. A czy Tobie tez zaproponowano tylko 20 lat na okres splaty?

    Aha, ale może jesteś po trzydziestce, jest chyba jakaś suma (wieku i
    kredytu) graniczna.

  • 8. Data: 2006-06-02 12:07:27
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    > Aha, ale może jesteś po trzydziestce, jest chyba jakaś suma (wieku i
    > kredytu) graniczna.

    Nie jestem.
    Z tego co wiem ograniczenia lat spłaty zaczynają się po skończeniu 35
    roku życia.
    Facet w banku te 20 lat wymyślił na poczekaniu - takie sprawiał wrażenie.

  • 9. Data: 2006-06-02 12:12:17
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Agnetta napisał(a):
    > Facet w banku te 20 lat wymyślił na poczekaniu - takie sprawiał wrażenie.

    A gdzie dokładnie pytałaś o ten kredyt i dlaczego akurat tam?
    Z tego co się orientuje, to KB ma oddziałów sporo...
    Spróbuj zadzwonić, o ile panie przy biurkach w niektórych oddziałach nie
    radzą sobie z komputerami, to obsługa telefoniczna jest przyzwoita.

  • 10. Data: 2006-06-02 12:23:41
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

> [...]
    > Spróbuj zadzwonić, o ile panie przy biurkach w niektórych oddziałach nie
    > radzą sobie z komputerami, to obsługa telefoniczna jest przyzwoita.

    Pytałam w takim oddziale, do którego mam najbliżej. Wcześniej dzwoniłam
    i się z panem umówiłam na składanie wniosku.
    Pytam tutaj po prostu z ciekawości - czy wszedzie w KB takie warunku
    proponuja wyjsciowo. Bo przeciez to nawet nie jest oferta konkurencyjna.
    I tak sie nastawiam na negocjacje, bo przeciez nie wezme kredytu na
    takich warunkach.
    Podzwonie jeszcze i popytam :)