  • Data: 2017-12-17 20:49:36
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 16:15:47 -0800 (PST), Kris napisał(a):
    > Ta;)
    >
    > A ten co sam sobie dom w 2006 budował to jak myślisz:
    > wolał od banku 200tys pln na konto a w umowie 100tys chf czy może
    > jednak wolał 100tys chf mieć na koncie i w umowie a sobie w
    > kantorze za rogiem na 220tys pln te chf wymienić?

    Ale tak sie nie da. Bo co zrobic, jak wezmie walizke pieniedzy i sp* ?

    Z developerem trzeba by sie dogadac, ze przyjmie w CHF.
    Ale jak przyjmie po kursie skupu banku, to na jedno wyjdzie.

    > <Co zapisano w umowie i zrealizowano.
    > Niezgodnie z prawem "bankowym" jak się teraz okazywać zaczyna.

    Akurat ta czesc, to nie widze powodow aby bylo niezgodnie.

    > Odpowiadając sam Sobie widze że szanujesz mój czas;)

    Bo co do tej czesci sie zgadzam.
    Tzn nie wiem na ile legalne, ale bank przez zbytnia pazernosc sam
    sobie pozycje podkopal ... i bardzo dobrze.

    J.