  • Data: 2017-12-11 23:21:50
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5a2da9a1$0$5143$6...@n...neostrada.pl

    > Już miałem nu nawciskać że nie czyta, nie pamięta że...

    Czytam i pamiętam. Profesjonalnie składasz teksty, ale
    nie wiesz o ligaturze. Znasz doskonale PHP itp., ale BTC
    znasz tylko od strony koparek... Mamroczesz stale
    o łamaniu prawa, ale ani razy nie znalazłem konkretu typu:

    - bank złamał prawo zapisane w artykule itd...

    Prawo jest jakoś zapisane -- zwykle w Dziennikach ustaw
    itp. publikacjach.

    > Ale on już się tak zapętlił

    Twoim kredytem?

    Znam masę ludzi, którzy:

    - wyłudzili kredyty
    - kupili mieszkania
    - wynajęli te mieszkania studentom
    (biednym, ale sumiennym)
    - opłatami czynszowymi spłacali zaciagnięte kredyty
    - prezentowali siebie superlatywnie...
    (opisywali swój geniusz, dryg do interesów itd...)

    > w tym pisaniu że żyje w jakimś swoim matrixie :-)

    A cóż to za matrix?

    > Szkoda czasu szkoda życia

    Prawdziwi mężczyźni to nie ci, którym trzeba oblizywać
    kutasy, ;) co by dobrze ;) stały, ale ci, którzy spłacają
    swoje zobowiązania. Ja spłacałem długi masy ludzi -- moich
    długów nikt nie spłacał. (jeśli nawet ktoś spłacił (mandat
    chociażby) otrzymywał ode mnie zwrot)

    -=-

    Czytam i pamietam -- troszczysz się o podatki.
    Frankowicze przyczynili się do wygrania PiS.
    PiS właśnie proponuje kasowanie wyroków, które
    zapadły w ciągu ostatnich 20 lat -- jeśli PiS
    przeprowadzi tę reformę, podejmę kroki zmierzające
    do skasowania wyroku opartego o nic.

    -=-

    Zarabiałem pieniądze, zanim ukończyłem 10 lat.

    Zanim skończyłem podstawówkę (w wieku 14 lat)
    prowadziłem księgowość na własny rachunek.

    Jednego roku potrafiłem zapłacić 10 razy więcej
    podatków niż niejeden Polak zarobił legalnie
    w tym czasie.

    Do tej pory nie zbankrutowałem ani razu pomimo
    spłacania cudzych długów i pomagania ludziom.

    -=-

    BTW -- pomaganie ludziom to zazwyczaj pracowanie
    za kogoś i naprawianie tego, co ten ktoś popsuł. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......