  • Data: 2017-12-12 11:00:55
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Ty już zapowiadasz przyszłość co do przewalutowywania.

    Ja zapowiadam? Gdzie?

    > Jeśli za jakiś czas franki znów sięgną 5 pln -- nadal
    > będziesz utrzymywał podgląd o nieświadomości?

    Musisz konkretniej zapytac, jaka sytuacje masz na mysli.

    > Przy korycie ludzie są zazwyczaj świadomi, rozumni,
    > przedsiębiorczy, podejrzliwi do przesady -- brak im
    > dziecięcej naiwności itd... Ale gdy franki podrożały
    > -- nagle wielu powołuje się na niepoczytalność...

    przy korycie = kupujacy mieszkanie?

    > Ich nerwy to (jak sami zauważają) kilka dych pln miesięcznie na
    > jedno mieszkanie. Gdy tacy ludzie wzięli kredyt, aby płodzić dzieci,
    > drobny fragment 500+ spłaca niespodziewaną nadwyżkę.
    >
    > Franki niby poszły w górę ostro, ale przy okazji niespodziewanie w
    > dół poszło oprocentowanie.

    Widocznie luzno podchodzisz sobie do tematu pod tytułem:
    - mam mieszkanie za 200 a kredytu 400
    - jak franek skoczy to bede miał 600 i nie spłace tego nawet przez 50lat
    - mam dzieci i musze byc odpowiedzialny.
    Przyznam ze mnie by taka lekkosc przychodziła z trudnoscia.

    > Zgodzę się na ,,pomoc'' (czyli solidarne spłacanie) frankowiczom
    > wtedy, gdy frankowicze zgodzą się na pokrycie moich strat ;)
    > związanych z niekupieniem BTC! ;) A i to tylko wtedy, gdy BTC będą
    > nadal szły w górę, bo jeśli runą -- będę chełpił się swoją
    > przezornością. ;)

    O ile pokazesz jaka instytucja namawiała cie do inwestycji w cos innego
    przekonujac ze BTC to kupa to czemu nie.

    > Bez BTC?... Straciłem ;) masę forsy z powodu omijania gier
    > hazardowych, czy choćby totolotka! Nie spekulowałem na giełdach, ani
    > nawet nie handlowałem walutami czy ropą naftową bądź srebrem...
    > Przecież ktoś powinien ;) mi pomóc i za mnie zapłacić!!!! ; )

    Dokładnie. Idz do tego co cie oszukał i walcz!

    > W ING można było kupić papiery i sprzedać w przeszłości, :) wiedząc
    > w momencie podejmowania decyzji o tym, czy zdrożały, czy nie... Ty
    > byś właśnie tak chciał żyć.

    Ja?

    > Pomyśl może o drukowaniu forsy -- drukowałbyś tanio ładne, tanie
    > banknoty... ;)

    Sa inne instytucje do tego. I nie znosza konkurencji! :)

    > Ludzi należy uczyć uczciwego zarabiania -- w tym także dotrzymywania
    > obietnic i umów. Jeśli ktoś mylnie uważał, że zdoła żyć kosztem
    > innych ludzi, powinien ,,posprzątać'' po sobie.

    Zgadzam sie. Odpowiedzialnosci za słowa równiez!

    > Jesteś ponoć prawnikiem, więc zapytam Cię:

    skad to ponoc wziałes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"