  • Data: 2017-12-11 23:00:15
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Poldek" p0mp4l$1ue$...@n...news.atman.pl

    > Odpowiedzi frankowiczów mniej więcej znam.

    Ja teraz ;) nie znam -- franki tanieją, stopy ujemne...
    Budzik już zapowiada, że przemocy nie należy stosować
    wobec tych, którzy nie chcą przewalutowania...

    BTW -- bardzo łatwo wyłuskać frankowiczów. :)

    > Cały czas nie znam odpowiedzi na pytanie co z tymi, co kredytów nie wzięli,
    mieszkań nie kupili, bo że rozsądek podpowiada, że
    > ceny mieszkań są sztucznie pompowane przez nierozsądnych, którzy biorą kredyty na
    absurdalne kwoty?

    Co z tymi, którzy miast kombinować z wyłudzaniem kredytów, pracowali
    zarobkowo? Jak zazwyczaj -- muszą pracować i na siebie, i na innych.

    -=-

    Prawdziwym koszmarem frankowiczów nie jest wzrost kosztu kredytu
    (iluzoryczny -- z uwagi na ujemne oprocentowanie) ale połączenie
    wielu czynników:

    - wzrost kosztu obsługi kredytu
    - spadek wartości mieszkań
    - utrata innych zarobków

    -=-

    > Wychodzi na to, że ci rozsądniejsi są i mają całe życie być bardziej poszkodowani
    niż ci nierozsądni.

    Po to są rozsądnymi, aby:

    - z jednej strony zabezpieczać się przed nierozsądnymi
    - zaś z przeciwnej strony -- radzić sobie pomimo potrzeby
    ciągłego naprawiania tego, co popsują nierozsądni

    > Czy nie byłoby lepiej, żeby dla nauki, ku przestrodze dla przyszłych pokoleń jednak
    nierozsądni oberwali po tyłku, co im się
    > należy? :-)

    Kosztami swojego obłędu AHitler podzielił się z setkami milionów ludzi.

    -=-

    Niewiele na to można poradzić. Ogólnie kredyty są drogie nie dlatego, że
    bankierzy są pazerni, ale dlatego, że uczciwi spłacają długi nieuczciwych...

    -=-

    Co do frankowiczów -- kiedyś uważałem, że przebaczanie jest dobrym rozwiązaniem,
    ale dziś tak nie uważam. Pewnego dnia pewna pani udzieliła mi pomocy, przy okazji
    zauważając, że zło trzeba karać. Ponieważ wygłosiła swój pogląd przy okazji
    udzielani mi pomocy, uznałem, że nie mogę zbagatelizować jej stanowiska co do
    potrzeby karania.

    Także religia rzymskokatolicka wyraźnie uczy -- Bóg za dobro wynagradza, zaś
    za zło -- KARZE!

    -=-

    Tak czy siak -- cwani ZAWSZE będą darli mordy :) na ulicach o tym, jak są
    krzywdzeni. Takie zachowanie IMO trzeba wliczać w koszty naszego życia. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......