  • Data: 2017-12-12 06:00:46
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > [...]
    > [...]
    >
    > Nie odpowiedziałeś na pytanie.
    > KJ

    Ale o co pytasz?
    Przeciez tu nie o cene mieszkania a o cene kredytu chodzi.

    A to ze ktos podjał inna decyzje, nie stracił nerwów, nie nabawił się
    siwych włosów etc to lepiej czy gorzej?

    To ze z franków zrobił się taki ogólny hałas chyba nie implikuje tego ze
    warto dawac sie wszem i wobec oszukiwac liczac na to ze 10 lat być moze
    uda sie cos wywalczyc z rekompensat od "chytrych marketingowców".

    Czy takie podejscie jest słuszne? Nie wiem, tez sobie pluje w brode ze
    troche bitcoinów nie kupiłem.
    Z drugiej strony dascoinów tez nie kupiłem a juz coraz wiecej oszukanych
    słychac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken