  • Data: 2017-12-11 23:00:51
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Odpowiedzi frankowiczów mniej więcej znam.
    > Cały czas nie znam odpowiedzi na pytanie co z tymi, co kredytów nie
    > wzięli, mieszkań nie kupili, bo że rozsądek podpowiada, że ceny
    > mieszkań są sztucznie pompowane przez nierozsądnych, którzy biorą
    > kredyty na absurdalne kwoty?
    > Wychodzi na to, że ci rozsądniejsi są i mają całe życie być bardziej
    > poszkodowani niż ci nierozsądni.
    > Czy nie byłoby lepiej, żeby dla nauki, ku przestrodze dla przyszłych
    > pokoleń jednak nierozsądni oberwali po tyłku, co im się należy? :-)

    Wielokrotnie juz oszusci "marketingowcy" sprzedali coś nieswiadomym
    ludziom i wielokrotnie jeszcze sprzedadza.
    Beda zawsze krok, dwa do przodu przynajmniej przed czescia spoleczenstwa.

    Co do konsekwencji, ci rozsadniejsi frankowicze jak najbardziej
    rozumieja, ze ponosza jakas czesc winy i zapewne wzieliby pod uwage
    rozwiazanie w ktorym jakas czesc kosztu przewalutowania wzieliby na
    siebie. A co swoje przeszli i nadenerwowali sie to nerwów i niepewnosci
    nikt nikomu nie odda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie