  • 11. Data: 2002-01-04 10:49:04
    Temat: Re: FortisBank
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a13rko$1a5$1@flis.man.torun.pl...
    > "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> wrote in message
    > Nie zrozumiałeś idei moich obliczeń :-) Chodzi o to, że Fortis IMHO nie
    jest
    > wcale już taki dobry jako bank zapasowy. Skoro masz pod nosem tyle
    > bankomatów Euronetów to polecałbym

    Mam konto w mBanku, ale...
    Fakt, że mam dużo Euronetów, tyle, że ten na Neste jest często zepsuty,
    niestety, a bliżej mam do BZWBK/Integrum/ING niż do Galerii Mokotów.
    Wygodniej mi jest brać kaskę z tych maszyn. Dość często jeżdżę na Mazury.
    Konkretnie do Pisza, a najbliższy tam bankomat Euronetu jest w Olsztynie. Ja
    wiem że można wziąć kasę wcześniej, ale są też przyzwyczajenia. Dlatego mimo
    podwyżki w Fortisie, e-pakiet dalej będzie moim podstawowym kontem.
    Zwłaszcza, że mam w Raszynie oddział - kilometr o pracy :) i dwa pod domem.
    A kasę i tak trzymam w mBanku i przelewam co jakiś czas do Fortisa.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 12. Data: 2002-01-04 10:58:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nikt Ci nie każe brać tokena, TAN-y są za darmo :-)

    Ano nie zmusza - ale wydaje mi sie -ze 4 zlote bylo cena, ktora ludzie
    zgadzali sie wydawac na konto dodatkowe - co nie bylo z pewnoscia oplacalne
    dla Fortisbanku - dlatego dali cene zaporowa - ot i tyle :)

    --

    ----
    Jezeli wierzycie w slowa, wierzycie w ukryte w nich znaczenie.

  • 13. Data: 2002-01-04 11:07:06
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

    >widac ze cana zaporowa, ale jeszcze ciekawsza oplata to

    widać tak :-) ale przecież w sumie nie ma różnicy jeżeli chodzi o poziom
    bezpieczeństwa między TAN-ami a tokenem, idea jest dokładnie ta sama, tak
    naprawdę chodzi tu tylko o to co dzieje się w głowie klienta, a psychologia
    mówi że klient lepiej się czuje jak ma tokena w łapie, za lepsze samopoczucie
    trzeba płacić :-)

    >"opłata za rezygnację z tokena przed upływem roku (za każdy miesiąc)"
    >
    >i tez wynosi 15 lub 20 zl /mies w zależności od pakietu ;-)))))))
    >

    >Czyli jak ktoś raz wdepnął w token to musi za niego zapłacić minimum
    >12*15=180 zł

    no tu trochę jednak przesadzili, ale za pomyłki w życiu zazwyczaj też słono
    się płaci ;-)

    >Przecie kupienie takiego bzdeta elektronicznego to najwyzej cwierc tej
    >ceny!

    niestety ten bzdet jednak sporo kosztuje, znacznie więcej niż 45 PLN, nawet
    jeżeli kupujesz hurtem, chyba że na stadionie XX-lecia ;-)))
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 14. Data: 2002-01-04 11:45:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > hu, hu, uh - no i co ty na taka wersje???

    Wow! Podoba mi się :-))) Że pracuję w bankierze to mi jeszcze nikt nie pisał
    :-) Naprawdę w końcu ktoś mnie zaskoczył :-)

    Pod adresem:
    http://mailbox.bankier.pl/mailbox/account_new.jsp
    można założyć na bankierze bezpłatne konta pocztowe. A że
    k...@b...pl? No, cóż - mam je od PIERWSZEGO dnia komercyjnego
    uruchomienia bankiera :-))) Po prostu, zawsze ktoś mnie ubiegał podczas
    otwierania portali z aliasem kowalski (dziwne, nie? ;-) i dopiero na
    bankierze mi się udało :-) A swoją drogą adres bardzo mi się podoba ;-)

    Co do LGnetu - nie wiem jak można to komukolwiek polecić :-)))
    Niebezpieczne, zawodne i dla mnie ogólnie "chore" :-)

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-01-04 11:58:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    a...@b...pl ;) - tez mam od dawien dawna ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 16. Data: 2002-01-04 12:07:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "nicolas" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    psychologia
    > mówi że klient lepiej się czuje jak ma tokena w łapie, za lepsze

    Token jest najczęściej zabezpieczony hasłem - moźna go spokojnie wrzucić do
    kosmetyczki ;-) i jechać na wakacje. Karty kodów trzeba porządnie pilnować.

    K. Kowalski

  • 17. Data: 2002-01-04 12:51:05
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

> [...]
    >kosmetyczki ;-) i jechać na wakacje. Karty kodów trzeba porządnie pilnować.

    To prawda, że PIN na tokenie to dodatkowe utrudnienie, ale bez przesady, tak
    długo jak nie zapisujesz swojego logina na karcie kodów, to
    prawdopodobieństwo, że ktoś wejdzie w posiadanie i karty kodów i loginu jest
    niewielkie. Musiałbyś się wykazać naprawdę dużym roztargnieniem.

  • 18. Data: 2002-01-04 16:50:48
    Temat: Re: bankier
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    > a...@b...pl ;) - tez mam od dawien dawna ;)
    b...@b...pl - mam od 30.07.2001 - właśnie mi o tym przypomnieliście
    ;-)))
    czy z OE da się wysyłac posty na pbb deklarując że mają wychodzić z
    bankiera?

    *** blad ***

  • 19. Data: 2002-01-04 17:52:26
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "blad"
    > b...@b...pl - mam od 30.07.2001 - właśnie mi o tym przypomnieliście
    > ;-)))
    > czy z OE da się wysyłac posty na pbb deklarując że mają wychodzić z
    > bankiera?

    sprawdziłem - i się da, może zmienię adres ;-)
    *** blad ***

  • 20. Data: 2002-01-04 18:18:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    > kosmetyczki ;-) i jechać na wakacje. Karty kodów trzeba porządnie pilnować.

    Chyba, że się ją zakoduje :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko