  • 1. Data: 2002-01-02 22:20:44
    Temat: FortisBank
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    Jak oceniacie system zabezpieczen stosowany przez
    FortisBank?

    Apropo ostatniej podwyzki, to i tak uwazam,
    ze warto sie powaznie zastanowic. W sumie za
    te 8 zl miesiecznie (wraz z karta) mamy takie
    mozliwosci (np. bez prowizyjna wyplata gotowki),
    jak w zadnym innym banku.

    Stiwi

  • 2. Data: 2002-01-03 15:16:05
    Temat: Re: FortisBank
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Stiwi" <s...@s...pl> wrote in message
    > Apropo ostatniej podwyzki, to i tak uwazam,
    > ze warto sie powaznie zastanowic. W sumie za
    > te 8 zl miesiecznie (wraz z karta) mamy takie
    > mozliwosci (np. bez prowizyjna wyplata gotowki),
    > jak w zadnym innym banku.

    Niekoniecznie. W tej chwili pakiet do wykorzystywania w kraju ma coraz
    mniejszy sens. Dużo bardziej korzystne jest w tej chwili konto w Nordei - za
    3 zł/mies wypłaty z wszystkich bankomatów są po 2 zł. Dla 3 wypłat jest to 9
    zł (3x2 + 3) - prawie tyle co prowadzenie konta w Fortisie. Do tego np konto
    mBanku. Masz tutaj bezpłatne Euronety + awaryjne wypłaty za 2 zł. Mało kto
    musi wypłacić awaryjnie więcej niż te 3 razy. Poza tym w Nordei jest wysokie
    oprocentowanie, więc nic się nie traci trzymjąc tam nawet kilka tysięcy
    złotych. No i ostatnia sprawa - bywały tu dosyć liczne głosy, że karta VE
    Fortisu bywa zawodna. Dla mnie Fortis w tej chwili nie ma sensu (nawet za
    granicę - przy takich kursach wymiany).

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-01-03 15:54:56
    Od: Gemino <g...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 16:16:05 +0100, "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    wrote:

    <ciach>
    >Fortisu bywa zawodna. Dla mnie Fortis w tej chwili nie ma sensu (nawet za
    >granicę - przy takich kursach wymiany).
    >
    >K. Kowalski

    Zgadzam się.

    ---
    Gemino

  • 4. Data: 2002-01-03 17:26:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    Fajny adres mailowy..
    ale w swojej reklamie zapomniales dodac:

    przelew 60 groszy
    zlecenie stale 40 groszy
    (fortis darmo....)

    Wyciag z karty 2 zlote (mozna zrezygniwac???)

    No i najciekawsze...

    miesieczna oplata za token... 20 zlotych...

    Czyli jednym slowem...

    Co do oprocentowania 7% w Nordea a 4,5% w Fortisie - czy to taka duza
    roznica??

    W Fortisie mozesz sobie przelac za friko do mBanku i juz masz 10%, a w
    Nordea tego manewru nie zrobisz - bo masz oplate...

    Czy karty Nordea beda dzialaly dobrze to sie okaze - jak ich wiecej wydadza.

    Dlatego wcale nie jestem przekonany o tym, ze Nordea jest lepszy od
    Fortisu - o wyplatach zagranica nie wspomne przy tym...

  • 5. Data: 2002-01-04 08:53:23
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Dlatego wcale nie jestem przekonany o tym, ze Nordea jest lepszy od
    > Fortisu - o wyplatach zagranica nie wspomne przy tym...

    Na dodatek przyjął 3 wypłaty w miesiącu, a ja mam 7 bankomatów pod nosem
    (Euronet - Neste, 2x CITI, 3x Euronet i LG Petro w Galerii Mokotów W-wa).
    Zona kupuje chleb, wędlinę i owoce na bazarku i nie wypłacamy po np. 500 PLN
    na tydzień, tylko np. 50 co jakiś czas. Więc dla mnie Fortis z bezpłatnymi
    wypłatami jest idealny.

    Pozdrawiam
    Janusz

    P.S. Zapomniałem jeszcze o bankomatach ING, Integrum i BZWBK z drugiej
    strony bloku :)))

    Janusz

  • 6. Data: 2002-01-04 09:11:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> wrote in message
> [...]
    PLN
    > na tydzień, tylko np. 50 co jakiś czas. Więc dla mnie Fortis z bezpłatnymi

    Nie zrozumiałeś idei moich obliczeń :-) Chodzi o to, że Fortis IMHO nie jest
    wcale już taki dobry jako bank zapasowy. Skoro masz pod nosem tyle
    bankomatów Euronetów to polecałbym zdecydowanie mBank/MultiBank jako konto
    podstawowe. I dopiero do tego można się zastanawiać czy Fortis czy np
    Nordea. A w takim przypadku Fortis za 9 zł mies jest IMHO nieopłacalny.
    Przypominam, że główne wypłaty wykonujesz np delfinkiem w Euronecie - mało
    więc osób będzie potrzebowało wykonywać wypłaty rezerwowe częściej niż 3
    razy w miesiącu. Ponadto - przy trzymaniu na takim koncie np 2000 zł mamy
    różnicę w oprocentowaniu 3,5% - miesięcznie 0,29% - co daje miesięcznie 5,80
    zł! To jest na kolejne 3 wypłaty z bankomatów! A więc w sumie robi się 6
    wypłat z bankomatów. Przy np 5000 zł tych wypłat jest już ponad 10! To są po
    prostu liczby :-)

    Cholera i co mi przyszło? Bronię Nordei ;-))))))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-01-04 09:11:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Fajny adres mailowy..
    > ale w swojej reklamie zapomniales dodac:

    Hehehe :-))))))) Niezłe, niezłe, nienajgorsze ;-)
    W którym ja już banku nie pracowałem :-))))
    No niestety - próbuj dalej ;-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-01-04 10:14:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hehehe :-))))))) Niezłe, niezłe, nienajgorsze ;-)
    > W którym ja już banku nie pracowałem :-))))
    > No niestety - próbuj dalej ;-)

    Przeciez nie pisze, ze pracujesz w Nordea...
    Pisze o indukcji ;)
    JEzeli masz adres w domenie bankier.pl - to pewnie jestes z ta strona
    (firma) zwiazany - a jezeli tak - trzeba zobaczyc co robi Nordea - co robi?
    ano prowadzi cholernie wielka akcje reklamowa - wystaczy poprzegladac
    gazety, tablice reklamowe na miescie, internet...
    Idac dalej - Fortis e-pakietu nie reklamuje - co wiecej jest bezposrednim
    konkurentem Nordeii.
    Ty jako pracownik Bankiera.pl - ktory w porfelu gieldowej spolki dziala tak
    jak dziala - czy raczej nie dziala tak jak powinien - musisz dbac o
    klientow - to znaczy, zeby reklamowali sie u Was - bo to sa wplywy i zyski.
    Dlatego moim zdaniem nie jestes obiektywny, Bo rownie dobrze mogles
    zareklamowac LGnetam a tego nie zrobiles.

    hu, hu, uh - no i co ty na taka wersje???

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 9. Data: 2002-01-04 10:22:59
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

    >miesieczna oplata za token... 20 zlotych...

    nikt Ci nie każe brać tokena, TAN-y są za darmo :-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 10. Data: 2002-01-04 10:42:19
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "nicolas" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nikt Ci nie każe brać tokena, TAN-y są za darmo :-)

    widac ze cana zaporowa, ale jeszcze ciekawsza oplata to
    "opłata za rezygnację z tokena przed upływem roku (za każdy miesiąc)"

    i tez wynosi 15 lub 20 zl /mies w zależności od pakietu ;-)))))))

    Czyli jak ktoś raz wdepnął w token to musi za niego zapłacić minimum
    12*15=180 zł

    Przecie kupienie takiego bzdeta elektronicznego to najwyzej cwierc tej
    ceny!

    *** blad ***