  • 1. Data: 2002-01-02 22:20:21
    Temat: wylaczony sez@m w BPH
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Jak zapewne zainteresowani wiedza, BPH zapowiedzial wylaczenie systemu sez@m
    od 4-go do 7-go stycznia. OK.
    Tylko ze w regulaminie sez@mu rozdział III, §6 punkt 1 jest napisane:
    Zlecenia elektroniczne mogą być składane w ciągu całej doby.

    BPH tym samym nie wywiazuje sie z wlasnego regulaminu.
    Bylo by OK, ale ja place za watpliwa przyjemnosc korzystania z tej uslugi.

    W zwiazku z tym mam nastepujace pytanie:

    Do kogo pisac skarge ? BPH juz mi napisalo, ze ich zdaniem nie lamia
    regulaminu.

    MichalL

  • 2. Data: 2002-01-02 22:48:51
    Temat: Re: wylaczony sez@m w BPH
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Prawdopodobnie jest w regulaminie coś o czasie potrzebnym np. na modernizację
    systemu ora, że bank nie odpowiada za niemożliwość wykonania dyspozycji w
    czasie awarii...itd. O czasie potrzebnym na dokonanie niezbędnych dopasowań do
    nowo wprowadzanych rozwiązań prawnych, płatniczych..(np.EURO)...

    Dlatego niestety wątpię, aby twoja skarga kogoś zainteresował np. w Nadzorze
    Bankowym!

    Cześć

  • 3. Data: 2002-01-03 12:40:24
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Proponuje napisac w tej sprawie do Rady Bankowosci Elektronicznej (jak sie
    poprosi o pomoc to z reguly staraja sie jakos pomoc)
    Adres Rady www.rbe.pl

    Info o Radzie:
    Rada Bankowości Elektronicznej przy Związku Banków Polskich rozpoczęła
    działalność 14 maja 1998 r. Została powołana do życia przez 25 banków i
    instytucji międzybankowych oraz Związek Banków Polskich, wcześniej
    współpracujących w ramach Komitetu Organizacyjnego ds. Wspólnej Sieci
    Bankowości Elektronicznej. Bezpośrednią przyczyną jej powołania była rosnąca
    potrzeba współpracy banków w zakresie standaryzacji elektronicznego obrotu,
    a także wspólnej polityki bezpieczeństwa dla systemów bankowości
    elektronicznej. Rada stała się także sformalizowaną grupą nacisku, mającą na
    celu doprowadzenie do przyjęcia w Polsce rozwiązań prawnych umożliwiających
    szerokie zastosowanie elektronicznej wymiany danych i podpisu
    elektronicznego. Jej celem jest również szeroko pojęta promocja idei
    bankowości elektronicznej i obrotu elektronicznego.

    Jak dostaniesz odp. to wrzuc ja na grupe...

    Pozdrawiam
    Lew