  • 1. Data: 2002-01-02 20:51:29
    Temat: Lukas vs e-PKO (1:0)
    Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>

    Wygenerowałem wczoraj wieczorem (ok 21.00) dwa przelewy z Telepekao.
    Jeden do Lukasa, drugi do e-PKO. Pięniędzmi przelanymi na konto w
    Lukasie mogłem dysponować dziś o 15:00. W e-PKO pieniędzy cały czas nie
    widzę (21:44). Komentarz chyba nie jest potrzebny....

    T.

  • 2. Data: 2002-01-02 23:30:48
    Temat: Re: Lukas vs e-PKO (1:0)
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik "Tomasz Fidecki" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Lukasie mogłem dysponować dziś o 15:00. W e-PKO pieniędzy cały czas nie
    > widzę (21:44). Komentarz chyba nie jest potrzebny....

    To jeszcze zalezy od tego, na jaki numer konta w ePKO wyslales ten
    przelew....

    Telepekao, o ile wiem, IBANu jeszcze nie obsluguje (w szczegolnosci tego
    PKOBP-owskiego:-). A proba wydedukowania "normalnego" numeru konta z tego,
    co podaje ePKO nie jest az taka prosta:-)))

    Pzdr,

    Maciej