  • 1. Data: 2002-01-02 20:57:32
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Dec 2001 18:06:04 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Nie tak. Kupujący przelewa, ma potwierdzenie przelewu. Sprzedający mu
    >wierzy, za kilka minut... dni sprawdzi na swoim koncie.
    >Mieszkanie to nie jest towar ruchomy....nie rozpłynie sie.

    Rozpłynie się. Akt podpisany, mieszkanie już nie jego...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-03 17:00:14
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Rozpłynie się. Akt podpisany, mieszkanie już nie jego...

    Chyba nie jest tak źle!. Ilu jest naciągaczy w tej branży ???
    Ja tylko jedno mieszkanie sprzedawałem. Problemów opisywanych tu nie było.
    Za to na giełdzie samochodowej spotkać bezgranicznie uczciwego to jest
    problem.
    Raz w życiu kupowałem tak auto i więcej nie chcę.

    Zresztą każda forma pieniężnych kontaktów międzyludzkich rodzi zagrożenia.
    Jakbym zakładał, ze każdy mnie okradnie i zabije to musiałbym
    profilaktycznie wymordować wszystkich , którzy zbliżą się do mnie na
    odległość mniejszą niż 100m
    Jesteś biedny -masz 1 problem. jesteś bogaty -masz masę problemów
    Forsa - rzecz nabyta: łatwo przyszła, łatwo poszła