  • 1. Data: 2004-05-21 06:32:17
    Temat: Re: Firefox i BPH
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 May 2004 17:34:44 +0200,
    osoba podpisana: Sabat <samuelsabat@poczta>
    napisała:

    > wolałbym praktyczna porade, a nie twoje osobiste odczucia ;)

    To jest praktyczna porada. O ile kolega nie jest tam uwiązany (np.
    kredytem) to naprawdę nie widze powodu by się trzymać tego banku, który
    jest
    a) drogi
    b) lubi wprowadzać opłaty tylnymi drzwiami (vide ostatnia awantura o
    ubezpieczenie), niestety nie jest w tym jedyny.

    KJ

    PS. FUT warning

    --
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam