  • 1. Data: 2002-02-02 14:31:45
    Temat: FORTIS BANK
    Od: "LOOPY" <o...@h...pl>

    Witam!!!
    Czy moglby ktos podzielic sie opiniami na temat tego banku?
    Szczegolnie interesuje mnie dostep internetowy do konta oraz mozliwosc
    wyplat z bankomatow za granica.

    LOOPY

    W życiu są tylko wierne trzy rzeczy: pieniądze, pies i stara kobieta. Z
    praw Murphy'ego

  • 2. Data: 2002-02-02 14:49:01
    Temat: Re: FORTIS BANK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Czy moglby ktos podzielic sie opiniami na temat tego banku?
    > Szczegolnie interesuje mnie dostep internetowy do konta oraz mozliwosc

    To napisz co cie interesuje.
    Czy e-pakiet czy srebrny czy zloty?

  • 3. Data: 2002-02-02 15:38:27
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >To napisz co cie interesuje.
    >Czy e-pakiet czy srebrny czy zloty?

    Właśnie. Niestety tam nie można mieć obu - tzn e-pakietu i (srebrnego lub
    złotego). Jak by było można, to byłby to całkiem fajny tandem :((

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2002-02-02 18:19:57
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Szczegolnie interesuje mnie dostep internetowy do konta oraz mozliwosc
    >wyplat z bankomatow za granica.

    E-pakiet: wyplaty za granica - bez prowizji, jak stoi w TOiP

    Ogólnie:
    Dostep do konta przez inet działa, system bankowy maja on-line i
    odmiejscowiony (zawartosc w necie nie jest jednak biezaca, ale co jakis czas
    aktualizowana z ich systemu).

    Jesli czesto wyplacasz pieniadze i nie lubisz szukac tych "jedynie slusznych
    bankomatow mojego banku", jesli czesto wyplacasz za granica niezbyt duze
    kwoty pieniedzy (ponizej ~500 zl), jesli chcesz miec bezplatne przelewy - to
    e-pakiet jest niezastapiony.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam