  • 1. Data: 2002-02-02 13:45:51
    Temat: Dziwne...
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Wszyscy pisza, ze Inteligo jest do ****, bo wprowadzili oplaty za karty i za
    prowadzenie rach (>99,99), prawie wszyscy tu sie wypowiadajacy mowia, ze
    zaraz wypowiedza umowy o prowadzenie rachunku...
    A ja wczoraj wypelnilem wniosek o otwarcie rachunku w... Inteligo, dzisiaj
    mila pani do mnie zadzwonila i w ciagu 10 dni zjawi sie kurier z karta i
    umowa. :-))))
    To co przemawia za Inteligo w moim przypadku, to mozliwosc otrzymywania
    przelewow zza granicy (SWIFT).
    A oplaty.... hmm... trzymajac ok. 150 zl. odsetki pokrywaja oplaty za
    karte. A min. saldo 100 (bez oplat) wydaje mi sie dobrym posunieciem BGB, bo
    chyba do rachunkow, na ktorych jest mniej, musza doplacac. I to jest (moim
    skromnym zdaniem) sluszne dzialanie banku, bo niby dlaczego ma doplacac do
    klientow (a swoja droga, ci ktorzy tak sie denerwuja, ze wprowadzono te
    oplaty, to chyba nie maja za duzo kasy w Inteligo... Nie, zebym tu sie
    chwalil ile to ja nie mam, bo sam nie bede tam trzymal za duzo (bo nie mam),
    ale te 100/miesiac to nie jest az taka duza kwota. A jak ktos nie ma, to
    chyba w tej sytuacji po prostu nie stac go na konto w banku.

    To jest wylacznie moje zdanie na temat oplat za Inteligo, oczywiscie mozna
    sie z nim nie zgadzac.

    pozdr - J.

    P.S. Nie chcialem nikogo urazic moimi pogladami.

  • 2. Data: 2002-02-02 13:49:08
    Temat: Re: Dziwne...
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    JOHNNY wrote:

> [...]
    > chyba w tej sytuacji po prostu nie stac go na konto w banku.
    >
    > To jest wylacznie moje zdanie na temat oplat za Inteligo, oczywiscie mozna

    pracujesz moze w jakims banku internetowym ? :))))))

  • 3. Data: 2002-02-02 13:49:55
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    > pracujesz moze w jakims banku internetowym ? :))))))

    Nie. Ale mam w nim (nich) konto(a). :-))

  • 4. Data: 2002-02-02 13:55:45
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    JOHNNY napisal:
    >[...]
    > To jest wylacznie moje zdanie na temat oplat za Inteligo, oczywiscie mozna
    > sie z nim nie zgadzac.

    Zgadzam sie z Toba w stu procentach, bank w swoich dzialaniach winien
    kierowac sie rachunkiem ekonomicznym, ale styl w jakim Inteligo
    wprowadza czy tez racjonalizuje oplaty jest odstreczajacy i nie wrozy
    dobrze na przyszlosc.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-02 14:00:27
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > To co przemawia za Inteligo w moim przypadku, to mozliwosc otrzymywania
    > przelewow zza granicy (SWIFT).
    Od 15.02 za przelew przychodząy SWIFTEM opłata wynosi 11,99 PLN.
    Swoją szosą, te końcówki ,99 wymyślił chyba jakiś niekiepski menedżer.
    Pewnie awansował z Adiego z działu toreb podróżnych.
    Pozdrawiam krasnali

  • 6. Data: 2002-02-02 14:03:00
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

> [...]
    > kierowac sie rachunkiem ekonomicznym, ale styl w jakim Inteligo
    > wprowadza czy tez racjonalizuje oplaty jest odstreczajacy i nie wrozy

    Co do stylu, to rzeczywiscie sie nie popisali. Powinni to zakomunikowac
    wczesniej, a kazdemu klientowi oprocz nowego regulaminu powinni przyslac
    najwazniejsze zmiany. A co do przyszlych oplat, to mam nadzieje ze nie
    bedzie ich znowu az tak duzo, bo.... gdzie ja bede trzymal moje (skromne)
    oszczednosci ???!!! ;-)

    > Pozdrawiam Grzegorz

    Równiez oozdrawiam - JOHNNY

  • 7. Data: 2002-02-02 14:08:28
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > To co przemawia za Inteligo w moim przypadku, to mozliwosc otrzymywania
    > przelewow zza granicy (SWIFT).

    Rozumiem, że 11,99 zł za przyjęcie przelewu SWIFT ci nie przeszkadza?
    Swoją drogą ciekawe: jeżeli ktoś przyśle ci przelew jako OUR to czy cię też
    skasują.

    Bogdan

  • 8. Data: 2002-02-02 14:09:33
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    > Od 15.02 za przelew przychodząy SWIFTEM opłata wynosi 11,99 PLN.

    Wiem, albo 0,2%. W porownaniu do marmurkow to nie jest duzo (chociaz zalezy
    od jakich sum).
    Co do marmurow, to nie przygladalem sie specjalnie ofercie pod tym kątem
    (SWIFT), gdyz nie potrzebuje "normalnego" banku.

    > Pozdrawiam krasnali

    Ja rowniez pozdrawiam (chociaz oprocz Ciebie zadnego nie znam...) - J.

  • 9. Data: 2002-02-02 14:31:14
    Od: "/\\" </\@/\./\>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > To co przemawia za Inteligo w moim przypadku, to mozliwosc otrzymywania
    > przelewow zza granicy (SWIFT).
    (...)

    A widziales w nowym cenniku ile ta przyjemnosc kosztuje ?

    Nie wiem jak w innych bankach - moze faktycznie jest to
    dobra oferta...

    Robert N.

  • 10. Data: 2002-02-02 14:46:11
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Swoją szosą, te końcówki ,99 wymyślił chyba jakiś niekiepski menedżer.
    > Pewnie awansował z Adiego z działu toreb podróżnych.

    a'propos przelewow z zagranicy polecam:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=395
    4&t=2501

    i to poki co za darmo (chyba ze cos w najblizszej zmianie TOiP bedzie na ten
    temat)