  • 11. Data: 2003-09-29 14:15:16
    Temat: Re: Eurobank udzielił już pierwszego kredytu
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Ogólnie - jak narazie jestem nastawiony sceptycznie, bardzo sceptycznie...
    > Mogli wprowadzić wszystko na raz, a conajmniej internet i telefon na
    > starcie. Nie chciałbym być beta-testerem tych produktów.

    Tym bardziej, ze wozili sie z tym bankiem chyba z rok. To mnostwo czasu.

    Bartol

  • 12. Data: 2003-09-29 19:56:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Personalizowana karte tez daja, ale jest platna (9,95 za 3 lata - w sumie
    > nie tak zle)
    > ale karta rzeczywiscie jakas wyjatkowo piekan nie jest:))

    Wiem, że można. Tylko to utrwali w ludziach, że karta może być
    niepersonalizowana - a to moim zdaniem nie jest pozytywny efekt. I czasem
    _może_ się obrócić przeciwko tym oszczędnym - nie wiadomo, jak będą w
    róznych miejscach poza Polską patrzeli na te karty. Tym bardziej mnie to
    dziwi - skoro mają embossery w placówkach...

    I bezpieczeństwo jakby mniejsze - bo nawet nad płcią się nie trzeba
    zastanawiać...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-09-29 20:48:56
    Od: "elynsynos" <l...@n...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Wiem, że można. Tylko to utrwali w ludziach, że karta może być
    > niepersonalizowana - a to moim zdaniem nie jest pozytywny efekt.

    Karta wznowiona jest już spersonalizowana.

> [...]
    > róznych miejscach poza Polską patrzeli na te karty. Tym bardziej
    mnie to
    > dziwi - skoro mają embossery w placówkach...

    Z tego co wiem, embosery "robią" karty wypukłe. W Eurobanku póki co są
    Visy Electron. BTW w których placówkach są embossery? ;)

    > I bezpieczeństwo jakby mniejsze - bo nawet nad płcią się nie trzeba
    > zastanawiać...

    Nie trzeba, bo na pasku podpisu podpisuje się pełnym imieniem i
    nazwiskiem, w dodatku czytelnie ;)

  • 14. Data: 2003-09-29 21:07:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "elynsynos" <l...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bla5ro$knd$1@inews.gazeta.pl...

    > Karta wznowiona jest już spersonalizowana.

    Bezsens.

    > Z tego co wiem, embosery "robią" karty wypukłe. W Eurobanku póki co są
    > Visy Electron. BTW w których placówkach są embossery? ;)

    Nie bawiłem się embosserami - ale w śp handlo wydawali od ręki coś płaskiego
    ZTCP.

    > Nie trzeba, bo na pasku podpisu podpisuje się pełnym imieniem i
    > nazwiskiem, w dodatku czytelnie ;)

    Tak. Znalazłem kiedyś kartę, na której podpis był napisany dużym, wyraźnym
    pismem 'drukowanym'. Kartę pewnie gostek zgubił przez minutkami kilkoma,
    więc gdybym chciał - miałby kłopot.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-09-30 05:19:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]

    > Z tego co wiem, embosery "robią" karty wypukłe. W Eurobanku póki co są
    > Visy Electron. BTW w których placówkach są embossery? ;)

    To juz chyba zalezy od ustawien - w Handlo robyly wypukle Maestro, teraz te
    same maszynki personalizuja Maestro na plasko - czyli normalny nadruk.

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2003-09-30 08:23:44
    Od: "elynsynos" <l...@n...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Bezsens.

    Dlaczego?

> [...]
    wyraźnym
    > pismem 'drukowanym'. Kartę pewnie gostek zgubił przez minutkami

    He he, dobrze, że nie była podpisana kółeczkiem, albo krzyżykiem ;))
    Podpis powinien być czytelny, ale broń boże drukowanymi literami.

    Pozdrawiam,
    Kaśka.

  • 17. Data: 2003-09-30 08:38:12
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    > róznych miejscach poza Polską patrzeli na te karty. Tym bardziej mnie to
    > dziwi - skoro mają embossery w placówkach...

    Nie wiem co to za embossery (jeśli takowe wogóle tam są). Ale ZTCW to VISA
    nie pozwala na personalizację kart w oddziałach. Inaczej jest z MC - dlatego
    w Citku robią na miejscu Maestro.

    Pzdr
    KK

  • 18. Data: 2003-09-30 08:49:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co to za embossery (jeśli takowe wogóle tam są). Ale ZTCW to VISA
    > nie pozwala na personalizację kart w oddziałach. Inaczej jest z MC -
    dlatego
    > w Citku robią na miejscu Maestro.

    Aha. Ale mea culpa. Założyłem, że kartę personalizowaną także będą wydawać
    od ręki - stąd wniosek j/w. Widocznie błędny.

    Poza tym coraz bardziej nie lubię Visy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-09-30 08:57:17
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Aha. Ale mea culpa. Założyłem, że kartę personalizowaną także będą wydawać
    > od ręki - stąd wniosek j/w. Widocznie błędny.

    Inaczej - błędne założenie to i wniosek też. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara